Korte onderbreking   3 comments

Zo, na een weekje ofzo niet geblogd te hebben, o.a. vanwege een probleempje met m’n software, kan ik nu weer aan de slag. Het voordeel van een zoon die IT-er is. Maar je weet: “elk voordeel heb zun nadeel”, wat in dit geval betekende dat zoon L. momenteel zeer krap in z’n tijd zit, zodat het euvel niet meteen verholpen kon worden.

Ondertussen heb ik natuurlijk niet stilgezeten. Maar er is zoveel gebeurd, dat ik dat niet allemaal ga zitten opschrijven. Ik volsta er mee om iedereen nu een fijn Paasweekend toe te wensen. Met het prachtige weer dat we hebben zal dat geen probleem zijn vermoed ik zo.

Tel je kuikens niet vóór je eieren uitgekomen zijn.

Tel je kuikens niet vóór je eieren uitgekomen zijn. VROLIJK PAASFEEST.

Posted 23 april 2011 by Cybermum Netherlands in Feestdagen

3 responses to “Korte onderbreking

Subscribe to comments with RSS.

  1. Tja…ik had je al een beetje gemist Bea, goed dat je er weer bent hoor! Ik wens jou ook een heel fijn Paasweekend.
    Groetjes van Edward.

  2. Ook voor jou een goed paasweekend Bea

  3. Hoi Bea, lange tijd dat ik hier niet geweest ben..
    wat een schitterende foto voor de pasen!
    Ik kom nogs langs een van deze dagen om in te halen maar wilde je nu fijne dagen wensen!
    Groetjes Tracey

Geef een reactie

