Poep, maar niet op de stoep.   3 comments

Het was al zo lang geleden, dat ik haast niet meer wist hoe het was, maar vandaag verraste Diesel mij weer eens met een lekker klusje. Natuurlijk precies op het einde van een lange boswandeling vanochtend. Hij had zich voorbeeldig gedragen en ging op commando zelfs heel rustig zitten en blééf ook rustig zitten toen wij een nerveuze mevrouw met dùs dito hond tegenkwamen, totdat die twee gekalmeerd waren en wij er zonder problemen langs konden lopen. Máár, zoals ik al zei dus, op het einde van de wandeling dook hij even in het bos en bleef naar mijn idee iets te lang weg. Ik floot hem in en ja hoor, daar had je de verrassing: ik had ineens een hele bruine hond i.p.v. een witte met bruine platen. Meneer had uitgebreid in één of andere poep liggen rollen. En niet zo’n beetje. Het zat echt overal.

De lekkere klus is nu geklaard en ik kan er weer om lachen, maar toen hij nèt het struikgewas uitkwam ………… Ach ja, het hoort er allemaal bij. En hij is er niet minder lief om, de skeet.

Posted 28 april 2011 by Cybermum Netherlands in Diesel, mijn Drent

3 responses to “Poep, maar niet op de stoep.

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ik zie het helemaal voor mij Bea, hahaha! Het is natuurlijk geen leuk klusje, maar achteraf kon je er gelukkig wel om lachen, en op Diesel kan je niet kwaad worden toch?
    Groetjes van Edward.

  2. Even de tuinslang erop zetten schoon is ie weer 🙂

  3. Eigenlijk heb ik nog nooit een hond meegemaakt die dat kunstje niet even flikte als ze de kans ervoor hadden, shampoo en veel water en het leed is geleden, maar op het moment dat ze opduiken is het toch even minder leuk 😉

Geef een reactie

