Vervolg op avontuur   4 comments

Maar vanmiddag moest ik toch even naar de DA. Toen ik Diesel uit de kennel wilde halen voor een uitlaatronde, kwam hij wat moeilijk z’n hok uit. (Op zich ook al vreemd dat hij daar met dit weer in ligt.) Hij kreupelde een beetje en tijdens de uitlaatronde was hij heel rustig en ontzag z’n linker-achterpoot. Dus heb ik gebeld (ook al omdat het zo vlak voor het weekend is) en moest voor de zekerheid toch maar even komen. De afspraak was voor 16.00 uur.

Tegen vijven waren we terug en Diesel kroop meteen in de bench.

Volgens de dienstdoende DA, dokter Wendy (ook heel lief, al is het niet zijn grote vriend dokter Gilles) heeft hij in de hak iets verdraaid en in de rug bij, of even boven de aanzet van de staart, in het midden zit ook een pijnlijke plek. Daar heeft hij wrschnlk een spier verrekt ofzo. Dat is overigens ongeveer op dezelfde plek als op 15 november vorig jaar. Toen was het wrschnlk het gevolg van het zich losrukken na de strandwandeling. Hij krijgt dezelfde vloeibare pijnstiller als toen. Ik kreeg wèl het consigne om door te gaan met de medicatie ook al lijkt hij geen pijn meer te hebben, omdat het spul ook ontstekingsremmend werkt.

Zo te voelen was er gelukkig niets gebroken, maar als hij er langer dan een week last van blijft houden wil Wendy toch foto’s maken.

Ik hoop dat het niet nodig is. 😦

Posted 13 mei 2011 by Cybermum Netherlands in Diesel, mijn Drent

4 responses to “Vervolg op avontuur

Subscribe to comments with RSS.

  1. Diesel heeft dan blijkbaar toch iets overgehouden van het avontuur. Ook al is het dan niets ernstigs, hopelijk is hij snel weer de oude hoor.

  2. Die pijnlijke plek kan dan toch wel komen omdat het een zwakke plek blijft waar Diesel die eerder heeft verrekt, de aanvallende hond heeft dit toch op zijn geweten omdat Diesel zich verdraait heeft o.i.d. Ga je lekker uit wandelen en dan ben je de volgende dag stijf en pijnlijk, jammer hoor. Ik hoop dat het snel weer over gaat en dat jullie weer samen fijn weg kunnen gaan, sterkte voor je hondenkind van Mandy en jij toch een heel prettig weekend met hopelijk een weer dartele Diesel.

  3. Gaat het al wat beterder met je Diesel?
    Sterkte meis…knufje voor je trouwe viervoeter.

  4. Hey Bea, ik lees hier dat je ook angsten hebt uitgestaan met Diesel ?
    Ik hoop dat het alle dagen telkens beter met hem gaat.
    Met jou en je familie ook alles OK ?
    Groetjes en enkele aaien voor jouw beestjes !
    Tot binnenkort .

Geef een reactie

