Hij wordt helemaal niet verwend   4 comments

Diesel is een echte lekkere eter. Hij eet braaf zijn brokken, lust ook graag eens een eitje erdoor en met een vers vlees-maaltijd doe je hem ook een groot genoegen. Of  hij het heeft geleerd van Romke weet ik niet, maar hij heeft echt de trekjes van een gourmet. Neem nou bijv. eens vanavond. Meneertje had zijn vers vlees al op. Maar toevallig was er een restje Italiaans eten van eigen makelij over: Farfalle met doperwtjes en room-kaassaus. Te weinig om te bewaren maar zonde om weg te gooien. Dus, dat restje ging in Diesel’s voerbak. Echt een bodempje, maar het zat er nog niet in of hap, slik, weg. Toen stond meneer nog te rammelen aan die bak van: I want more, I want more. Nou vraag ik je! En zoals je ziet was hij ook niet te beroerd om het sauspannetje glimmend schoon te likken!

Diesel , mijn 2e vaatwasser.

Posted 15 mei 2011 by Cybermum Netherlands in Varia

4 responses to “Hij wordt helemaal niet verwend

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ook Diesel glimt alsof ie is schoongelikt 🙂 Dergelijk pannetje ken ik……..eet ik dagelijks m’n brinta uit hahaa.

    Hij ziet er goed uit en volgens mij geen grammetje vet teveel

  2. whaha, ja zeg, geef ‘em es ongelijk. Niks zo lekker als homemade!

  3. Hahaha…voortaan dus alleen nog maar Italiaans eten voor Diesel. Hoe zou hij het doen met Spaghetti?
    Groetjes van Edward.

Geef een reactie

