Je weet níét wat je ziet!   4 comments

Op het Drentenforum had iemand een link naar deze video geplaatst. Wat jullie ervan vinden weet ik niet, maar ìk wist níét wat ik zag.

Posted 18 mei 2011 by Cybermum Netherlands in Natuur, Weetjes

4 responses to “Je weet níét wat je ziet!

Subscribe to comments with RSS.

  1. Nooit van gehoord laat staan gezien dat herten vogels eten Bea, heel vreemd!

  2. Vleesetende herten ? Het moet verdorie niet gekker worden.

  3. Dit is echt bizar Bea, hier is de natuur in de war hoor!

  4. Pas toen ik het filmpje had bekeken, las ik de reacties en merkte daardoor dat ik kennelijk iets over het hoofd had gezien. Nog een keer gekeken en toen zag ik het enigszins. Zal aan mij liggen. Wellicht zag ie het voor een blaadje aan, ’t is zelf nog een jonkie, weet ie veel! Maar misschien sterft het beest van de honger, net als de dieren van de Oostvaardersplassen, die vreten boomschors om de honger te stillen. Staatsbosbeheer e.a. houden er rare regels op na als het gaat om het bijvoeren van dieren. Overigens zat ik woensdag op een terras aan zee in Kijkduin en daar kwamen mussen en kraaien gewoon bij ons aan tafel zitten en aten de kruimels van de tafel. Stukje laten liggen? Ze kwamen gewoon terug. Op een gegeven moment zat er een mus op mijn hoofd en zelfs toen ik mijn hoofd heen en weer schudde, bleef ie zitten. Met dat gefladder om m’n hoofd kreeg ik ‘Birds’ kriebels. De natuur blijft ons trouwens verbazen want in Singapore is een kat met flapoortjes geboren…… dus om maar aan jouw koptekst te refereren: je weet niét wat je ziet!
    I. x

Geef een reactie

