Als dàt niet ziek is……….   4 comments

Toevallig kwam ik hier terecht. Ik weet niet wat jullie ervan vinden, maar voor mij is dit pure kindermishandeling. Opsluiten die “moeder”.

4 responses to “Als dàt niet ziek is……….

Subscribe to comments with RSS.

  1. Kan je zien hoe makkelijk je een kind kan (mis)vormen

  2. Vind dat hele pageant gedoe al ziek, maar om als moeder je 8 jarige vol te spuiten met Botox?!?! Je zou zeggen dat dit wettelijk gezien niet zou mogen…. pfffff, it’s a crazy world we’re living in.

  3. Afschuwelijk om zoiets te doen bij een 8-jarig kind, die moeder is echt ziek ;-( Dit vind ik ook kindermishandeling en zoiets zou toch echt strafbaar moeten zijn, het kind zelf kan zeggen wat ze wil maar een moeder zou dit toch zeker niet moeten willen en absoluut niet doen, het kind gerust stellen dat er niets mis is met haar gezichtje is heel wat beter, het moet niet gekker worden overigens lijkt het me beter dat moeder wat meer gaat letten op de berichten waarbij toch vaak genoeg wordt verteld wat er mis kan gaan met botox, het is zoals San al zegt een rare wereld!

  4. Tja…… wat valt er te onrimpelen aan een 8-jarig koppie? Moet ze er jonger uitzien? Wat zijn de neveneffecten over een aantal jaren? Zoiets vind ik kindermishandeling. Overigens zat bij mijn zoon een meisje in de klas die met geblondeerde haren rondliep, al vanaf haar 4e! De moeder ontkende categorisch en bleef volhouden dat haar dochter helblond van nature was. Het enige natuurlijke was de uitgroei, ha! Ze is nu 26 en haar natuurlijke kleur is bruin. Moeders zijn soms rare wezens!

Geef een reactie

