Het heeft lang geduurd   4 comments

Het heeft lang geduurd, maar ik ben er uit. Sinds vorige week heb ik een nieuwe stofzuiger. Vier dingen hebben de doorslag gegeven.

  1. Diesel verhaart weer eens. En niet te zuinig!
  2. M’n Miele kan al dat haar niet goed genoeg aan.
  3. Lennart en zijn vriendin hadden nog geen stofzuiger.
  4. Simonne Faes wil (met drie Drenten) niks anders meer.

Dus nu heb ik een Dyson “Animal Pro”. En Simonne heeft gelijk. Ik wil ook niks anders meer. Voordelen zijn:

  • Geen stofzak. Dus geen stofzakken of filters te vervangen. Heel fijn als je anders per keer stofzuigen zo’n zak al half vol met haar hebt zitten.
  • Filters kunnen gewoon eens in de zoveel tijd met koud water schoongespoeld worden.
  • Geen verlies aan zuigkracht.
  • Schonere uitblaaslucht.

Toen Lennart hem voor het eerst zag viel zijn onderkaak zo ongeveer op z’n tenen. “Wow” zei hij, “dat ding lijkt wel één of ander futuristisch wapen. Uit een Star Wars film ofzo.” En hij moest meteen foto’s maken met zijn telefoon. Hij moet ze nog op de computer zetten, maar als dat gebeurd is zal ik ze hier wel invoegen.

M’n Miele is, mèt een nieuwe zuigmond en de stofzuigerzakken die ik nog had, naar L&T gegaan. Voor normaal gebruik in hun appartementje is hij nog prima. Dat ding is ook zo ongeveer onverwoestbaar.

Nou op die foto’s van L. kan ik niet langer wachten hoor. (’t Is nu september.) Heb er zelf eentje gemaakt in opgeruimde toestand. Dus niet met uitgeschoven stang en zo.

Posted 23 mei 2011 by Cybermum Netherlands in Diesel, mijn Drent, Varia

4 responses to “Het heeft lang geduurd

Subscribe to comments with RSS.

  1. Gefeliciteerd met je nieuwe noenoe Bea 🙂

  2. Nou dan moet ik denk ook maar zo’n super stofzuiger aanschaffen, want Izzy verhaart bijna altijd en op dit moment heel erg. Bijna elke week een stofzak vol.

  3. Tegenwoordig ook verkrijgbaar bij zooplus in alle maten…
    Zit er ook aan te denken met die witte verhaarbal van ons.
    http://www.zooplus.nl/shop/katten/kattenbak_kattenverzorging/borstels/183224

Geef een reactie

