Diesel en zijn harem   5 comments

Voor vanmiddag had ik een afspraak gemaakt om met Roswitha en haar 3 Drentsche Patrijshondendames Dagmar, Felís en Lisa van Drentenpassie te gaan wandelen in het Kattenbos in Nijverdal. We zouden elkaar ontmoeten bij een restaurant daar. Nou, dat kon natuurlijk nooit missen. Toen ik aan kwam rijden zag ik ze al zitten op het terras. Terwijl ik de auto parkeerde kwamen zij al aangelopen en na een eerste kennismaking van ons zessen gingen wij meteen op pad. We hebben het heel leuk en gezellig gehad en hebben het bovendien getroffen met het weer. De voorspelde regen en onweersbuien bleven uit totdat we weer thuis waren.

Diesel vond het geweldig om met 3 meiden op stap te zijn en ik kon mij niet aan de indruk onttrekken dat zij het ook bepaald niet vervelend vonden. Hier zijn een paar van de foto’s die Roswitha gemaakt heeft en die ze zo vriendelijk was naar mij te mailen.

Onderweg kwamen we ook nog een Ierse Wolfshond tegen

Het contrast van deze reus met de mama en 2 dochters Whippet, die we ook ontmoetten was ècht wel groot.

Diesel en ik vinden dat deze middag voor herhaling vatbaar was.

Hier is de Adonis dan. De tong hangt hem uit de bek, grinn.

Posted 11 juni 2011 by Cybermum Netherlands in Diesel, mijn Drent

5 responses to “Diesel en zijn harem

Subscribe to comments with RSS.

  1. Dat Diesel het naar zijn zin had, kan ik begrijpen Bea, die voelde zich natuurlijk een echte Adonis!
    De tweede foto is echt hartstikke leuk hoor.
    Groetjes van Edward.

  2. dat ziet er gezellig uit. is dat losloopgebiedin nijverdal? vlak bij een restaurant en een camping?

  3. Er zijn echt heel leuke foto’s bij Bea en die onderste daar kijkt Diesel toch wel wat verdrietig die had die leuke meiden natuurlijk mee naar huis willen nemen, fijn dat je het zo gezellig hebt gehad maar met zoveel lieve honden kan dat ook haast niet anders!

  4. daar hebben wij ook al heel wat keren gewandeld. alleen ik vind het wel beetje klein. je bent er wel snel rond. in het losloopgedeelte bedoel ik dan he.

Geef een reactie

