Diesel apporteert neushoorn   5 comments

Vanmiddag ging ik na de boodschappen die ik altijd bij Appie haal op de terugweg langs de “dierenwinkel”. Je kunt er niet alleen allerhande benodigdheden voor dieren kopen, maar ook tuingereedschap, zaden, plantjes, etc. Heb weer een voorraadje KVV (Kompleet Vers Voer) gehaald om de vriezer bij te vullen en ik had ook een zak potgrond nodig. En toen zag ik um. De neushoorn. Ik kon er niet omheen. Die moest ook mee.

Eenmaal weer thuis heb ik toen mijn eerste onbeholpen poging gedaan om zelf een filmpje te maken met m’n ouwe trouwe klik-klak-doosje. Ja, lach er maar om. Daar gaat’ie dan.

Posted 5 juli 2011 by Cybermum Netherlands in Diesel, mijn Drent

5 responses to “Diesel apporteert neushoorn

Subscribe to comments with RSS.

  1. Jaaaaa zo kan ik ’t ook met een speelgoedneushoorn Bea.
    Leuk muziekje erbij van Cat stevens in z’n goede jaren, tegenwoordig zit ie bij Al Qaida 🙂

  2. Diesel heeft het er maar druk mee hoor!
    Leuk dat je er een filmpje van hebt gemaakt, nog even oefenen en je maakt een heuse bioscoop film.
    Overigens kon ik hier via de update niet komen, de pagina kon niet worden gevonden….vreemd.
    Wat de Sprinkhaan aangaat had je natuurlijk helemaal gelijk, stom van mij…..maar ik ben ook geen 20 jaar meer, hahaha!
    Groetjes van Edward.

  3. Leuk filmpje. En lekker muziekje. Nee ik kon ook met de link niet naar je site komen. Maar wat geeft het. Toch gezien. Er zijn meer wegen die naar jou site wijzen. Fijn weekend en poot voor filmster Diesel.

  4. Echt leuk om het filmpje te zien Bea en ook zo herkenbaar 😉 Soms heb ik een werparm omdat Mandy er nooit genoeg van krijgt dan moet ik met haar beertje gooien en dat brengt ze dan ook met een vliegende vaart terug. Wel kan je zien dat jij Diesel beter onder contrôle hebt want even wachten is er bij dat monstertje van mij niet bij. Een heerlijk nummer heb je erop staan ik luister er met veel plezier naar! Alvast een heel goede weekend gewenst samen met je hondenkind. Lieve groet, Ann.

  5. Hoi Bea ik heb je gevonden via. Sjerrie.
    Kan nu ook reargeren wel een gla nijlpaardje voor Diesel grinn.

    Ik was de boosdoener heb je een berichtje gestuurd op je hotmailreactie.

    Lieve groetjes van mij en een poot Noen. doei doei.

Geef een reactie

