Niet leuk   5 comments

Heb ik “I love my dog” van Cat Stevens live at the BBC in m’n “hondse” muziek staan. Kijk ik vanochtend, heeft iemand hem als privé gemarkeerd. Doet’ie ut niet meer. Balen. Gelukkig heb ik nog een andere versie gevonden. Ook eentje van langer geleden. Van Yusuf of hoe hij nu ook heet staan er veel meer in. Maar ja, ik heb wat met die ouwe.

Posted 12 juli 2011 by Cybermum Netherlands in Varia

5 responses to “Niet leuk

Subscribe to comments with RSS.

  1. Potjandorie daar moeten ze van afblijven hoor!!!!
    Helaas is nu bij jou “hondse” muziek alleen maar een wit vlakje te zien. Ik heb mijn gehoorapparaat op de hoogste stand gezet, maar het blijft stil.

    • Heb het gezien, grrrrrrrr. Het is duidelijk een kwestie van lange adem, want ik had ff geswitched tussen dit blog en What’s Cooking en toen deed’ie het weer wel. Moet ff wennen zeker. Of zou die club waar Henk het over had erachter zitten?

  2. Hahahaha…dat heb ik weer, het heeft nogal even tijd nodig om op te laden, hij draait nu hoor!

    • Hihi, onze reacties hebben elkaar gekruist. Heb je trouwens de volgende “hondse” deun ook al beluisterd en bekeken? (Moet je even op het pijltje naar rechts klikken.) Eigenlijk is dat reclame voor poepzakjes, maar die vonnik zelf ook wel gaaf.

  3. Dit nummer is ook wel goed Bea, maar de versie van Cat Stevens was toch mooier, het is altijd jammer dat ze juist zoiets blokkeren maar afijn als het niet kan zoals het moet dan moet het maar zoals het kan. Ik vind het toch knap dat je muziek op je site hebt, dat ga ik niet uit proberen, gegarandeerd dat het mis gaat. Ennuh I love my dog to 😉

Geef een reactie

