Hij heeft het naar zijn zin   3 comments

Weet je nog wat ik indertijd met het deurtje van mijn vorige wasmachine heb gedaan? Ik zal je herinnering even opfrissen https://beatielenburg.wordpress.com/2011/05/06/verrassing/, 2e alinea als ik het wel heb.

Afgelopen weekend heb ik er opnieuw een foto van gemaakt. Nu kun je goed zien dat de varen het echt naar zijn zin heeft in zijn alternatieve bloempot.

3 responses to “Hij heeft het naar zijn zin

Subscribe to comments with RSS.

  1. deze doet het inderdaad goed,leuke oplossing.

  2. Zó Bea,….dat is geen kleintje hoor, die heeft het inderdaad naar zijn zin, maar jij verzorgt hem dan ook prima!
    Groetjes van Edward.

  3. Creatief bezig geweest Bea🙂

Geef een reactie

