Heb jij dat nou ook?   6 comments

Dágen heb je geen enkele inspiratie. Dan krijg je weer een keer de geest en schrijf je in één keer 1 of 2 of soms zelfs 3 blogjes. De eerste plaats je en de volgende plan je in voor een van de volgende dagen. Zingt er ineens weer één of andere bekend-/beroemdheid zijn of haar zwanenzang. Dat wil je niet missen, dus dat blog krijgt voorrang en de andere, die je al in de planning had staan, schuif je verder vooruit. Dat herhaalt zich dan een keer of wat, soms in één week tijd. Op een gegeven moment geef ik het dan maar op. De blogjes die niet aan een bepaalde dag gebonden zijn, laat je op hun doorgeschoven plaats in de planning staan, maar de andere vergeet je dan maar. Zo ontbreken er een aantal blogjes over mijn belevenissen met Diesel en zijn, vnl. vriendinnetjes. Dus hier combineer ik nu even e.e.a.  Bijv. die over (zwarte) Lola, die haar bazin grijze haren bezorgde door hem te smeren, maar gelukkig regelrecht naar mij en Diesel vloog. Tegen de tijd dat genoemd bazinnetje op een draf met Izzy aan de lijn kwam aangelopen, zat Lola bij mij in de kofferbak. Toen hebben zij en Diesel nog even de welbekende kofferbakdans uitgevoerd, waarna alles gelukkig goed gekomen is. En vandaag kwamen wij eindelijk Mika de Rhodesian Ridgeback-jongedame weer eens tegen en hebben die 2 zich even lekker uitgeleefd in woeste achtervolgingen en ander speels gedrag.

De komende week heb ik het nogal druk in de tuin, want er staat weer een verandering te gebeuren. Nee, niet in de achtertuin, maar aan de voorkant dit keer. Eerst sloop ik er zoveel mogelijk zelf uit en dan laat ik het door beroeps af maken. Hopelijk is het dan voor zondag klaar. Als het lukt, maak ik wel wat foto’s van tijdens, maar anders moet je maar genoegen nemen met een foto van het (voorlopige?) eindresultaat.

Ondertussen zou ik dan wel een hondje als dit willen. Dat scheelt een hoop werk in huis.

Posted 25 juli 2011 by Cybermum Netherlands in Diesel, mijn Drent, Hobby, Varia

6 responses to “Heb jij dat nou ook?

Subscribe to comments with RSS.

  1. Leen mij die hond effe………t is weer een puinzooi in huize Jonkvorst 😦

  2. Inderdaad Bea, je hebt niet altijd inspiratie om een blogje te maken, soms ligt het gewoon even stil. Je hebt dus weer een nieuw project,met je voortuin, ik ben benieuwd hoor. Ja….zo’n hulp in de huishouding wil ik ook wel, dat lijkt mij hartstikke makkelijk!
    Groetjes van Edward.

  3. Ja hoor, dat heb ik ook alleen heb ik een poos helemaal niets gedaan, genoeg om over te schrijven maar even helemaal geen zin! Het is te hopen dat het weer beter wordt om te werken in de tuin, hier is het één en al blubber en mijn mooie volop bloeiende budlea was uit de border geregend en lag tegen de vlakte grrrrrrr. Het moet nu eerst wat afdrogen want al is de border groot genoeg ook daar is het een puinzooi geworden. Leuk om te lezen dat Diesel zo’n verliefd vriendinnetje heeft, samen in de koffer 😉 Het filmpje is geweldig en hoe hebben ze het erin gekregen, ik denk echt niet dat Mandy zo huishoudelijk is aangelegd, maar het zou wel heel erg prettig zijn.

  4. Helemaal geweldig zo’n hulp in de huishouding. Meestal is het anders met de lieve huismakkers. Zit nu al uit te kijken hoe je tuin er uit komt te zien, en we de foto’s kunnen bewonderen. Fijne dag in de tuin, ik hoop voor je dat het droog blijft. Groetjes Anna

  5. Ja Bea, afgelopen zaterdag heb ik mijn haar maar weer gekleurd. Lola bezorgt mijn inderdaad soms grijze haren, maar ook een heel veel lachrimpels en dat is belangrijker. Ik hoop je nog vaak te ontmoeten samen met Diesel, het is altijd dikke pret met die honden van ons zo samen

  6. Pingback: “Oude” kennis « Tielestek

Geef een reactie

