Spierballen   4 comments

Jaja, mijn spieren zijn deze en vorige week weer behoorlijk aan het werk gezet. Niet alleen ben ik nu elke dag zodra het tussen de plensbuien door weer opgedroogd is zand aan het invegen, maar vanochtend heb ik ook nog eens een stevige oefening voor m’n biceps (zo heet dat toch Henk?) opgedrongen gekregen.

Met mijn Diesel achterin reed ik een bosweg in, waar ik een eindje verderop m’n autootje wilde parkeren. Ben ik ongeveer halverwege, zie ik een grote boomtak dwars over de weg liggen. Ik kon niet meer voor- of achteruit, dus er zat maar één ding op. Heb de auto stilgezet, ben uitgestapt en heb die boomtak van de weg en een stukje in het bos gesleept. Natuurlijk zaten er ook zijtakken aan, dus na de wandeling kon ik me gelijk omkleden, want ik zat ònder de blubber en bast-vegen. Alles, behalve de onderkant van m’n broekspijpen, want ik was wèl zo gis geweest om laarzen aan te trekken. En dat was maar goed ook, want hier en daar had ik de voetjes ook mooi onder blubberwater als ik weer es in een leuk gecamoufleerde kuil stapte. Het omkleden vond ik trouwens niet zo héél vervelend, want toen wij om een uur of half tien weer thuiskwamen, was het ondertussen al knap benauwd warm geworden en wilde ik me maar àl te graag een beetje opfrissen. Enfin, m’n Mientje (wasmasjientje) heeft ook weer wat te doen. Jahaaa, ik geef m’n apparaten een naam. Nou èn! M’n vaatwasser heet Kaatje.

Posted 4 augustus 2011 by Cybermum Netherlands in Diesel, mijn Drent, Varia

4 responses to “Spierballen

Subscribe to comments with RSS.

  1. Dat heten idd biceps Bea. Om even in latijnse benamingen te blijven heb ik vanavond vooal mijn gluteus maximus getraind, dat ga ik morgen voelen als ik op de pot zit 🙂
    Ik was vanmorgen in de weerribben en daar heb ik ’t ook niet droog gehouden…….wat een water is er gisteravond gevallen

  2. Onze wasmachine, microgolf oven, stofzuiger droogkast, vaatwasser, hebben allen dezelfde naam : Miel(e) Miel was, Miel kook, Miel poets enz…

  3. Hahahaha,…..ik kan zo te zien beter een beschuitje met je eten dan vechten hoor Bea! Ik wens je een heel fijn weekend.
    Groetjes van Edward.

  4. Ja Bea mijn WP is op instelling privé, lekker rustig. En Blogger helemaal gesloten. Als je bij mij aanklopt kan je natuurlijk binnen en later binnen zonder kloppen. Ik had je wel toegevoegd bij mijn netwerkers die sowieso mijn site op kunnen. Iets werkt dus niet helemaal zoals ik dacht.
    Tot snel.
    Vind je er zo geweldig uitzien hierboven , lache!
    Zonnig weekend -x-

Geef een reactie

