Nou, zeg jij het maar   7 comments

Toen ik vanochtend na onze p&p-ronde vers water en brokken voor heer Diesel neerzette, dronk hij wel, maar weigerde weer zijn brokken te eten. Aangezien ik een afspraak had, had ik nogal haast, dus ik gooi de tuindeur open en loop naar buiten. Diesel stoof achter me aan de kennel in en ging daar braaf zitten. Ik zet de bak met water in de standaard, vervolgens de bak met brokken, loop de kennel uit en ik ben nog niet halverwege de tuindeur of ik hoor een bekend geluid. Ik draai me om en zie dat Diesel met tegenwoordig ongekende gulzigheid op de brokken is aangevallen! Toen heb ik nog maar even de tijd genomen om hem een kauwstaafje te brengen.

Hij heeft dus vanochtend eindelijk weer zijn brokken helemaal opgegeten. 

Posted 15 augustus 2011 by Cybermum Netherlands in Diesel, mijn Drent

7 responses to “Nou, zeg jij het maar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Een Drent met kuren Bea. Hij wil dus alleen in de kennel eten 🙂 Kan me indenken dat je toch wel blij bent

  2. Dat is echt mooi om te lezen Bea, hoera gevonden in principe maakt het niets uit waar Diesel eet àls hij maar eet, je zult nu wel weer een beter gevoel hebben, het is altijd vervelend als er wat met de hondenkinderen is en je kan er niet achter komen wat het is.

  3. Gelukkig maar Bea, ik wist wel dat het een brave hond was hoor!

  4. honden hebben kennelijk ook principes,de mijne eet ook niet als ik nog niet thuis ben hij zit dan gewoon op me te wachten,mijn vrouw kan dan roepen wat ze wil maar hij komt niet en eet ook niet,en alleen eten hier in huis gemaakt en zijn brokken van buiten eet hij niets,dat is wel goed natuurlijk kunnen ze hem ook niet vergiftigen wat hier door inbrekers regelmatig gebeurt.
    succes met je hond .

    hopelijk staat het er goed op zit wit op wit te typen.

  5. Haha, ja Diesel heeft idd principes schijnbaar. Hij eet tenminste nou en je bent alweer een stapje verder in de puzzel die Diesel heet, haha, de muts.

Geef een reactie

