Weer es iets nieuws   4 comments

Vanochtend verraste Diesel me weer eens met iets nieuws. Het was hier niet zulk fraai weer, het was net een beetje droog en ik wilde voor de zekerheid bij de p&p-ronde m’n opvouwbare plu meenemen. Staan we kant en klaar in de berging, schiet me ineens te binnen dat ik iets ben vergeten. Zonder er bij na te denken zeg ik tegen Diesel: hier hou es even vast, ik ben zo terug en hou hem die plu voor. Hij pakt hem aan en ik vlieg weer naar binnen om op te halen wat ik vergeten was. Kom ik terug, zit meneer nog keurig op z’n plek met de plu in z’n bek. Mankeert ook niks aan. Goed hè?

Posted 18 augustus 2011 by Cybermum Netherlands in Diesel, mijn Drent

4 responses to “Weer es iets nieuws

Subscribe to comments with RSS.

  1. Je mag trots op je grote vriend zijn Bea. Denk dat Bulletje de paraplu ook best even wil vasthouden maar ben bang dat de plu daarna niet veel regen meer tegenhoudt 🙂

  2. Wat een leuke verrassing Bea, nog even en je kan Diesel met een boodschappentas en een briefje op pad sturen 😉

  3. Diesel blijft je verrassen Bea,nog even en hij draagt de boodschappentas voor je!…….ik wil óók een Diesel.

  4. whahaha, zit hier met een big smile en een hele leuke visual.

Geef een reactie

