Vanochtend op de heide   10 comments

Diesel en ik waren met onze ochtendwandeling gelukkig de buien weer nèt voor. De hei was mooi, het was wisselend bewolkt, we zijn daar niemand tegengekomen (en later in het bos maar 1 man met hond) en we hebben beiden genoten. Ik had zowaar weer es een keer het fototoestel mee en heb een stuk of wat foto’s gemaakt. Die heb ik in een nieuw albumpje gezet op Skydrive. Hier is er alvast eentje om de smaak te pakken te krijgen.

op de grote stille heide

Deze vinnik zelf wel redelijk geslaagd. Ik zie nog wel welke jullie het leukst/mooist vinden. 🙂

Posted 28 augustus 2011 by Cybermum Netherlands in Diesel, mijn Drent

10 responses to “Vanochtend op de heide

Subscribe to comments with RSS.

  1. Wat is bloeiende heide toch prachtig Bea, heerlijk om er dan te wandelen.
    Je foto’s zijn een lust om naar te kijken, en deze hierboven, is echt mooi hoor.

  2. Wat een geluk dat jullie de buien voor waren Bea het was hier echt heel erg het water kwam met bakken uit de lucht (tenminste toen ik wakker werd 😉 ) De foto’s zijn leuk geworden en Diesel vindt de heide zo te zien echt mooi, de foto die je hier staat vind ik het mooist, wat bloeit de hei mooi en Diesel ziet er echt prachtig uit!

  3. Heb ze allen even gezien maar de foto die je hier plaatste vindt ik de beste.
    Als ik even kritiisch mag zijn vindt ik de compositie wel voor verbetering vatbaar. Minder ruimte achter diesel en meer ruimte in z’n kijkrichting maakt dat een foto prettiger kijkt. Als kijker wil je graag zien waar het oog van je onderwerp naartoe trekt. Je kan onder en rechts gaan snijden in de foto maar dan moet je veel verwijderen en hou je niet zoveel over.

    Hij staat daar wel erg mooi net buiten de schaduwlijn, is prachtig belicht zonder uitgebeten plekken in het wit en de scherpte is toppie

  4. Ehhh Bea, niet dat ik er nieuwsgierig naar ben maar was het konijn lekker? 😉

  5. Voor iemand die zich voor het konijn werpt whoehahaha 😉

  6. Recept volgt op What’s Cooking? Grinnn

Geef een reactie

