Een ervaring rijker   7 comments

Vanmorgen ben ik weer om 5 uur opgestaan. Mijn beessie en ik zouden proberen een C-diploma van de KNJV te halen. Ik voelde me niet helemaal top, maar nadat ik had overgegeven en ook nog wat anders was kwijtgeraakt, ging alles gesmeerd. We begonnen de dag toen heel rustig en relaxed, dus daar was ik al blij om, maar toen is het helaas helemaal mis gegaan. Ten eerste was er geen wild voor ons en nog 2 deelnemers. Wij konden de eendenman niet vinden. Toen werd ik al lichtelijk nerveus. Later zei de eendenman dat we ook te vroeg waren. Wij waren er om even na zevenen en in het bericht had gestaan dat we er om half acht bij een bepaald café in Hengevelde moesten zijn. Ja duh, ik moest toch voor de da en het secretariaat ook tot half acht wachten. Die eenden zijn later, “in het veld” zeg maar, nog wel op tijd gebracht. Gelijk met de patronen voor de geweren.

Om te beginnen moesten we naar de dierenarts om de honden te laten keuren. Dat was buiten. Er waren er 2 waarvan ìk althans weet dat ze niet mee mochten doen, omdat de dames loops waren. Daarna moesten we naar het secretariaat om ons nummer op te halen (dat was binnen) en op weg daarheen kregen we een programmaboekje. Daarna op zoek naar de eendenman dus, maar hem niet gevonden (gelukkig was ik niet de enige die blond was, die andere 2 waren overigens heren) en maar vast weer in de auto gestapt en naar Markvelde gereden waar de proeven moesten worden afgelegd.

Er waren 111 deelnemers (1 reserve). Helaas, de druk is ons toch teveel geworden: Diesel heeft een konijn gekraakt.  icon_sad Toen ben ik maar meteen naar huis gegaan. Volgend jaar beter. Ik was trouwens niet boos of verdrietig, maar voelde me helemaal leeg. Nòg wel een beetje eigenlijk. En duizelig, licht in het hoofd. Ik ga vanavond maar weer op tijd naar bed. En morgen is er weer een dag.

Posted 12 september 2011 by Cybermum Netherlands in Diesel, mijn Drent

7 responses to “Een ervaring rijker

Subscribe to comments with RSS.

  1. wel balen, maar volgende keer beter!

  2. Jullie hadden beide je dag niet 😦

  3. Niet leuk maar de volgende keer beter idd. Hoop dat je je morgen weer wat lekkerder voelt! Xsie

  4. Oeps…dat is wel vroeg uit de veren Bea! Jammer dat het allemaal niet goed ging, maar ja je hebt zo van die dagen. Volgende keer gaat het vast wel weer beter toch?
    Groetjes van Edward.

  5. Sneu voor je dat het niet is gelukt Bea, maar ach Diesel is jong en het zal allemaal wel goed komen, zelf zal je wel een griepje opgetippeld hebben dus het zal niet alleen aan de wedstrijd liggen of je moet natuurlijk heel erg nerveus geweest zijn. In ieder geval beterschap en geef Diesel maar een stevige knuffel hem kan het n.l. niet schelen of hij nu een C-diploma heeft of niet hij geeft een eend gekraakt en voor hem is dat natuurlijk best genoeg 😉

  6. @ San en Ann: blijk een voorhoofdsholte-ontsteking te hebben. Heb een kuurtje gekregen van de dokter, dus over een paar daagjes zal ik me vast al wel wat beter gaan voelen. En als de kuur gedaan is, is het hopelijk helemaal over.

  7. Misschien heeft Diesel wel aangevoeld dat jij niet helemaal in orde was Bea, sterkte meis, een voorhoofdsholte ontsteking is niet bepaald een pretje!

Geef een reactie

