Tientallen krokodillen ontsnapt in Thailand   5 comments

Op 13-09-2011 valt op NU.nl  het volgende bericht te lezen:

“Een overstroming in Thailand heeft geleid tot de ontsnapping van tientallen zoutwaterkrokodillen.

Dat meldde een woordvoerder van het Million Years Stone Park in de badplaats Pattaya dinsdag.

Het park, dat onder meer een dierentuin en een krokodillenboerderij omvat, biedt normaal gesproken huisvesting aan 2800 krokodillen. Het is onduidelijk hoeveel van deze roofdieren precies zijn ontsnapt.

Medewerkers van de boerderij hadden dinsdag 22 krokodillen opgespoord en teruggebracht naar hun verblijf.”

Video

Niet zo gek dus, dat ik mij afvroeg of deze niet zou kunnen ontsnappen uit het natuurpark waar ze hem willen onderbrengen.

Posted 13 september 2011 by Cybermum Netherlands in Varia

5 responses to “Tientallen krokodillen ontsnapt in Thailand

Subscribe to comments with RSS.

  1. ik las het ook net… blij dat ik daar niet wooon…

  2. Dat is ook toevallig Bea, mijn koffer stond al gepakt om een reisje naar Thailand te maken, maar daar zie ik nu maar vanaf. Met het geluk wat ik heb, zouden ze alleen nog maar mijn brilletje vinden.
    Groetjes van Edward.

  3. Er zullen in de huizen die onder water staan ook nog wel van die aardige beestjes rondzwemmen Bea, maar één ding helpt het zijn niet bepaald witte muizen die ze moeten zoeken. Die arme mensen daar hebben wel wat, ze zijn al zo arm en nu dit weer en er zal best wel angst voor die krokodillen bijkomen, die dappere oude vrouw peddelt dan wel rustig rond maar ik zou op het droge blijven en als het moet kan ik nog heeeeeeel hard lopen 😉

  4. Volgens mij zijn die krokodillen opgedoken in Brussel, in en om het parlement lopen er daar ettelijke rond met een grote muil, een dikke nek en poten die verkeerd staan. Eens kijken of ze vanavond Di Rupo terug naar de koning sturen om zijn ontslag als regeringsformateur aan te bieden. Na meer dan 450 dagen na de verkiezingen nog steeds geen regering. ( het is een beetje off-topic maar het ging toch over krokodillen hé)

    • Off-topic of niet, het is toch ook van de zotte dat de formatie in België nu al al 15 maanden duurt. De partijen hebben zich wel diep ingegraven hoor. Ik vind het trouwens helemaal niet gek dat je ze vergelijkt met krokodillen. Politiek……, breek me de bek niet open!

Geef een reactie

