Verhaal zonder woorden   5 comments

“What we do for ourselves dies with us. What we do for others and the world remains and is immortal.” -Albert Pine.

(Bron)

Posted 14 september 2011 by Cybermum Netherlands in Varia

5 responses to “Verhaal zonder woorden

Subscribe to comments with RSS.

  1. en mw staat aan de kant??????!!!!!! ik was allang gesprongen! ik ben al eens bijna achter boris aangesprongen, die mallot sprong er bij een verstopte duiker in. (zat stroming) hond in paniek gelukkig kon ik er bij en kon hem eruit vissen

  2. Wat een mooie serie van de redding van het hondje Bea, zelf had ik niet kunnen springen want ik kan niet zwemmen, maar het is toch geweldig dat die jongen het wèl deed! Dat koppie op de onderste foto is zo lief!!! De wijze woorden die je erbij hebt gezet daar ben ik nogal sceptisch over, als je ouder wordt en je hebt altijd klaar gestaan voor anderen dan kom je er achter dat ook dat wordt vergeten, niet bitter bedoeld maar het is wel zo, alleen het is zo moeilijk om af te leren 😉

  3. Heel aandoenlijk . En een pluim voor deze jonge redder. Geweldig gewoon.En zo te zien was het geen stil water maar stromend water. Niet ongevaarlijk voor de jonge redder. Maar ik neem aan dat het ook voor hem goed afgelopen is. Fijn weekend Groetjes Anna

  4. Misschien kon mevrouw wel niet zwemmen hé Sjoerd,Herma & Boris……en dan verzuipen er dus twee 😦

    Een heldhaftig fotoverhaal Bea. Doet goed om te zien dat er nog mensen zijn die een poot uitsteken voor hun medemens

  5. Geweldig om te zien dat er nog jongelui zijn die wél wat voor een ander over hebben. Het fotoverhaal is zondermeer aangrijpend, en de laatste foto aandoenlijk.

Geef een reactie

