R.I.P. Lola, 1998-2011   4 comments

Zo luidde de tekst van het sms-je dat ik vanavond om 22.24 u van zoon Lennart kreeg. Een telefoontje leerde mij dat het hier om de Lola van Lennart en Sietse’s vriend Axel en zijn moeder gaat. Voor zover ik nu weet was Axel alleen thuis met de hondjes en zat boven toen hij een vreemd geluid hoorde. Toen hij beneden kwam lag Lola daar te stuiptrekken. Hij is ermee naar de da geweest en Lola zou een hersenbloeding gehad hebben. En nu is Coco, het andere hondje helemaal alleen over. Weet nog niet hoe zij er op reageert.

De familie woont hier dichtbij en ik kom ze vaak tegen bij het uitlaten van onze respectieve honden. Coco is een beetje angstig en begint altijd direkt te blaffen (behalve als ze loops is), maar Lola kwam altijd gezellig naar ons toe en wilde ook nog wel spelen met Diesel. Zij was een dapper hondje en was nergens bang voor. Wij gaan haar ook missen.

Posted 16 september 2011 by Cybermum Netherlands in Diesel, mijn Drent, In memoriam

4 responses to “R.I.P. Lola, 1998-2011

Subscribe to comments with RSS.

  1. Dat is akelig hoor Bea, Coco zal Lola best wel missen.

  2. Altijd weer verdrietig om een hond kwijt te raken Bea, arme Coco dieren missen elkaar altijd en dat moet echt wennen, ik hoop dat zowel de baasjes als Coco er goed mee kunnen omgaan.

  3. zo verdrietig altijd….

  4. aaagh wat erg om dat te zien…het beestje stuiptrekken..eng gezicht zeker. In ieder was er iemand bij toen ze heen ging. Sterkte allen Bea.
    Kus Tracey

Geef een reactie

