De kogel is door de kerk   1 comment

Nou, ik heb vanmiddag telefonisch met Helma gesproken over “Ratjetoe” in Lochem. Zij vertelde, dat ze juist vanavond een training geeft  in Lochem en dat ze toevallig nèt ook vanavond een indeling zou maken van groepen honden voor de komende tijd. Diesel en ik zouden dan in de groep “brons” kunnen beginnen zei ze. Ik kon er vanavond zelf niet bij zijn, maar heb, zoals met haar afgesproken, het info/inschrijfformulier op de site ingevuld en verzonden. Tot nu toe heb ik nog niks vernomen. Misschien na het weekend. Het hangt ook van het aantal aanmeldingen af of het wel door kan gaan, maar àls het doorgaat ben ik mooi de hele winter onder de pannen met Diesel en kan ik doorgaan tot de jachttraining volgend jaar weer begint. De kogel is dus wat mij betreft door de kerk. Ik verheug me er nu al op. Het lijkt me hartstikke leuk om nu ook es op een heel andere manier met mijn beessie bezig te zijn.

Posted 23 september 2011 by Cybermum Netherlands in Diesel, mijn Drent

One response to “De kogel is door de kerk

Subscribe to comments with RSS.

  1. Zó Bea, dan ga je van de winter een drukke tijd krijgen met je “beessie” je hebt in elk geval iets om naar uit te kijken, weet Diesel het al??

Geef een reactie

