Op naar de 10,000   8 comments

Sinds mijn blog is overgezet naar wordpress  zijn er 9,994 hits geteld zie ik. Ik ben benieuwd wie de 10,000 volmaakt. 😉

Posted 29 september 2011 by Cybermum Netherlands in Varia

8 responses to “Op naar de 10,000

Subscribe to comments with RSS.

  1. Denk dat het moeilijk is om dat precies te zeggen maar ik zet me helemaal in voor de prijs 🙂

  2. Al ben je nu al over de 10.000 heen het is toch leuk dat het wordt geteld zonder onze eigen berichten erbij te krijgen, zelf wacht ik maar op de 50.000 ste, maar zeker weten doen we het nooit want er zijn heel veel bezoekers die de blogs lezen.

  3. Nee hoor Bea, vorig jaar begon het tellen en nu zit ik op 47.876 bezoekers en dat vind ik zelf ook heel veel, maar het is wel leuk 😉

    • Tuurlijk is dat leuk Ann. Heb je ook gelinkt naar bv Facebook en Hyves enzo? Dat scheelt denk ik ook behoorlijk, maar dat ben ik niet van plan.
      Dat wordt me allemaal veel te gek. Ik heb het eigenlijk al veel te druk met de computer vinnik. O en jij hebt natuurlijk via dat farmen ook nog heel lang contact gehouden met “ouwe spacers” hè? Daar heb ik ook niet aan meegedaan.

  4. Wel gelinkt aan facebook, maar van de oude spacers zijn er maar een paar over o.a. Henk en die zit nog veel hoger wat bezoekers betreft, Hyves doe ik niet aan en aan facebook eigenlijk ook niet, maar er zijn wel veel kennissen en b.v. mensen uit het dorp die het leuk vinden om wat meer te lezen, er kwamen zelfs reacties uit Canada en dat vind ik dan toch wel errug leuk.

  5. Dat is toch een flinke score hoor Bea, ook al is de prijs er al uit, ik blijf bij je op bezoek komen hoor.

Geef een reactie

