3 Vliegen in één klap   4 comments

Vanochtend heb ik 3 vliegen in één klap geslagen.

  1. 3-maandelijkse controle bloeddruk: bloeddruk was prima (130 over 75) wèl met medicijnen, maar de dosis is sinds Diesel mijn maatje is gehalveerd!
  2. uitslagen jaarlijkse “grote beurt + APK” (vorige week bloed laten prikken; controle op alle mogelijke zaken, van alle mogelijke functies): prima in orde
  3. en bij het maken van de afspraak voor over 3 mnd vroeg de ass. mij of ik gelijk de griepprik wilde. Dus daar hoef ik ook niet een keer extra voor heen.

Hierbij is dus bewezen dat het heel gezond is om een hond te hebben. 😉

4 responses to “3 Vliegen in één klap

Subscribe to comments with RSS.

  1. Dat zijn mooie berichten Bea, en dat een hond of ander huisdier hebben gezond is voor mensen die alleen zijn is een waarheid als een koe, ik heb vorig jaar niet meegedaan aan die hetze over de beruchte griepprikken en ik heb geen griep gekregen 😉 Overigens ben ik al bijna 4 jaar niet bij de huisarts geweest, natuurlijk zijn er oude en soms pijnlijke kwaaltjes maar daarvoor hoef ik niet naar een koekebakker die het ook niet weet. Gefeliciteerd met de uitslagen en geef je gezondheidsremedie maar een flinke knuffel!

  2. One (hot)dog a day keeps the doctor away 🙂

  3. Dat is mooi nieuws Bea, eigenlijk ben je door Dr.Diesel, zo gezond als een bakvis. Jaren geleden heb ik via het werk een griepprik gehad, en ben de hele winter beroerd geweest,dus dat heb ik nooit meer gedaan.

  4. ’t Is maar net wat je met de hond doet hè, en jij doet het goed…………. veel eropuit!
    Blij te horen dat je 1000km beurt goed uitgepakt is!
    xSjer

Geef een reactie

