Ernstig gesprek   6 comments

Vanochtend heb ik een ernstig gesprek gevoerd met boven. Waarom? Ten eerste ben ik vanochtend ineens getroffen door een soort van najaarsmoeheid. Wrschnlk vanwege het donkere weer, gecombineerd met de gebeurtenissen van de afgelopen dagen en een behoorlijk gebrek aan slaap. En alsof dat nog niet genoeg was is mij – nadat ik mijzelf had overwonnen en toch maar ben gaan stofzuigen – tijdens die al niet favoriete klus de slang van de stofzuiger om de standaard met eten- en drinkbak van Diesel blijven hangen en heeft de hele sante-petit-kraam omver getrokken. De droogloopmat nat, de vloer drijfnat, m’n sokken en broekspijpen drijfnat en ook de stofzuigerslang en wielen bleven niet droog.

Dus:  Bila boos en voornoemd serieus gesprek.

Met 3 dweilen en mijn onvolprezen hulp Diesel heb ik het ergste nu wel weg gekregen, maar ik moet straks  denk ik toch ook de CV maar even aanzetten. Ondertussen ga ik dan nu maar met Diesel in de regen door het bos lopen, in de hoop, dat wat meer licht mijn stemming wat verbetert. De lucht is in elk geval al iets lichter dan eerder op de ochtend.

Posted 11 oktober 2011 by Cybermum Netherlands in Diesel, mijn Drent, Varia

6 responses to “Ernstig gesprek

Subscribe to comments with RSS.

  1. Als je eerste beslissing deze morgen “blijven liggen” was geweest was je van heel wat onheil gespaard gebleven. Ik heb eergisteren de syphon (denk dat het in Nederland waterslot heet) onder de spoelbak gedemonteerd en dan uitgespoeld in de spoelbak in de keuken waar geen syphon meer onder zat. Gans de keuken onder water en drie Denten die ijverig wilden helpen ! ! !
    Troost je met deze Bea. Wij gaan nu die drie krapullekes van ons een wandeling gunnen onder grijze wolken, hopen maar dat het overblijft…

  2. Och arme ………. Soms zit ’t allemaal even tegen. Volgens mij zijn er tegenwoordig van die lampen te koop die zonlicht nabootsen maar geen idee of zoiets nou ook daadwerkelijk helpt tegen najaars/winterdepressie

  3. Ja Bea, het weer van de laatste dagen is niet echt om vrolijk van te worden, en soms heb je van die dagen dat alles tegen zit. Maar volgens de mensen die het kunnen weten, krijgen we komend weekend beter weer, dus…….moed houden hoor!

  4. Sorry Bea. Ik moest toch wel even glimlachen. Helemaal herkenbaar. Stofzuigers niet helemaal huisvrouw vriendelijk.
    😉 Ik hoop dat deze dag wat gezelliger verloopt. Groetjes Anna

  5. Ha die Bee,

    hum…. het gezegde bezige bij kunnen we beter wijzigen in bezige Bee, hehehehe

    Groetjes Hanneke

Geef een reactie

