Toch maar niet   7 comments

Ik was het vàst van plan: ik zou vanochtend naar de “Ratjetoe”-cursus en zou dan wel zien wat het werd. Het is er niet van gekomen. Om te beginnen was Meneer Mijn Drent beslist niet te bewegen om uit z’n bench te komen. Hij scheen vast van plan om “nog éven te blijven liggen”. Ik had al hoog en breed ontbeten en had al een zak vol ini-mini beloninkjes nog een keertje doormidden gesneden en nòg had meneer geen zin. Pas toen ik de jas aanhad en de berging inliep bedacht hij dat hij zich dan toch maar zou opofferen en mee zou gaan naar buiten. Hompel-strompel, want nog tamelijk stijf, heb ik hem uitgelaten. Over een stuk van normaal een kwartiertje hebben we een half uur gedaan, maar vooruit.

En toen wilde ik in de auto stappen. Maar zèlfs met behulp van de ibuprofen (had Sietse gisteren voor mij gehaald en ook nog wat andere boodschapjes trouwens, de skeet) die ik na het ontbijt had ingenomen, lukte het me haast niet om er in te komen. De knie wilde zelfs met kunst- en vliegwerk zonder jodelen niet ver genoeg buigen. Toen heb ik besloten om toch maar niet te gaan. Niet alleen zou het lastig zijn om in- en uit te stappen, maar het grasveld daar is nou ook niet bepaald een strak gemaaid Engels gazon zonder hobbels en bobbels. Dus, heb ik netjes opgebeld om mij af te melden. Helaas gaat het volgende week ook niet door in verband met de herfstvakantie, maar dat is dan typisch een geval van jammer.

7 responses to “Toch maar niet

Subscribe to comments with RSS.

  1. Denk dat jou ongemak Diesel wel goed uitkwam, die is natuurlijk weer linea recta z’n bench ingedoken.
    Beterschap met het knietje Bea.

  2. Oeps, dat klinkt toch niet goed Bea en jammer dat je niet weg kon gaan, Diesel zal het voor een keer wel niet erg hebben gevonden als hij totaal geen haast had, maar voor jou was het echt sneu. Zo zie je maar weer pecht komt nooit alleen en nu maar hopen dat er voorlopig niets vervelends komt, nog een fijne avond en zondag meis!

  3. Tja, Diesel wil natuurlijk ook wel eens uitslapen hè? Doe het allebei maar even rustig aan Bea, je moet die knie niet forceren hoor!

  4. hoest nou met de knie

  5. Heej Bea, wat vervelend nu allemaal. Als het nog niet lukt deze week wil ik ’s middags Diesel wel ophalen voor een boswandeling. Kan zo bij in de kofferbak samen met Izzy en Lola

Geef een reactie

