Knie en rug, update 1   6 comments

Tot mijn grote opluchting gaat het vandaag een stuk beter. Toen ik mij vanochtend om een uurtje of 4 in bed wilde omdraaien hoorde en voelde ik een soort “knak” en vanaf dat moment is de pijn in de knie minder geworden. Zonder pijnstiller red ik het nog niet, maar ik heb vanochtend voor het eerst weer zelf gestofzuigd beneden. De knie ziet er ook al bijna weer normaal uit en ik kan hem al veel beter buigen: trap op lopen gaat weer redelijk, trap af nog niet.

Vanmiddag kon ik met een wat vreemde hang-manoeuvre weer in en uit de auto stappen en naar het bos rijden. Daar heb ik wat mooie vrij vlakke zandwegen uitgezocht met hier en daar een bankje om tussen beiden wat uit te rusten. Ik had met Hermien afgesproken elkaar daar met onze honden te ontmoeten, zodat die samen lekker konden ravotten en Diesel weer wat overtollige energie kwijt kon raken, zonder dat het mij teveel inspanning zou kosten. Dat is heel goed gegaan. Terwijl ik op de rand van de kofferbak zat met Izzy aan mijn voeten (met het oog op evt. koekjes 😉 ), hebben Diesel en Lola tot slot nog even gezwommen en daarna zijn we weer naar huis gegaan. Toen ben ik maar gelijk doorgegaan naar Appie en heb daar wat broodnodige boodschappen gedaan, anders had ik dat niet meer gered. Nu kan ik weer een paar dagen vooruit. Zaterdag hadden Lennart en zijn Tammy op haar voorstel weliswaar boodschappen voor me gedaan, maar die waren alleen voor het weekend.

De rest van de dag heb ik lekker zoveel mogelijk met de benen omhoog op de bank gezeten. (En dat was eerlijk gezegd ook wel nodig.)

6 responses to “Knie en rug, update 1

Subscribe to comments with RSS.

  1. Fijn om te horen dat het weer een beetje beter gaat Bea. Toch maar goed uitkijken in het vervolg tijdens de hondenuitlaatrondjes.

  2. gelukkig…..

  3. goed te horen dat het weer wat beter met je gaat
    en toch weer even een frisse neus kunnen halen met je kameraat en ja dan weer even rust. succes
    met mijn vrouwtje gaat het naar omstandigheden weer goed.

  4. Waarschijnlijk was de knie uit de kom.Maar fijn dat het weer beter gaat. Fijne dag Groetjes Anna

  5. Zo zie je maar weer Bea dat je eerder wat hebt dan het weer kwijt bent, Anna kon weleens gelijk hebben en door die knak is alles weer een beetje beter geworden maar de spieren, pezen en zenuwuiteinden krijgen dan ook een mep, probeer anders eens Perskindol het helpt echt! Ik hoop dat het vandaag nog weer wat beter is maar jullie zijn er in ieder geval weer even op uit geweest, je bent een bovenstebeste hondenmoeder!

  6. Nog eventjes kalm aandoen en afwachten, nadien kan je de 200 meter horden hopelijk terug aan, dat wensen we je in elk geval toe !

Geef een reactie

