Groot nieuws   6 comments

Ondanks het feit, dat ik vandaag weer wat meer last had van spierpijn (ik had het gisteren natuurlijk ook wel wat overdreven) ben ik toch vanmiddag lekker met Diesel naar het bos gegaan. Wederom in het goede gezelschap van Hermien, Izzy en Lola. En dat is maar goed ook, want nu hebben wij meteen het nieuws gehoord. Huh? Nieuws? Welk nieuws?

Eerst even een heel korte inleiding. Op dinsdag 16 augustus jl. heeft Diesel in het bos spontaan een bruin labrador-teefje gedekt. Zij liep daar los en degene die met haar op stap was wist niet dat zij loops was. De hond is van haar zoon, die op dat moment met vakantie was. En nu komt het dus. Vanmiddag toen wij alweer bijna bij de auto waren, kwamen wij die mevrouw weer tegen en zij vertelde ons dus het grote nieuws:

 DIESEL IS PAPPA GEWORDEN

In de nacht van gisteren op vandaag heeft mevrouw lab het leven geschonken aan 8 pupjes, 5 teefjes en 3 reutjes. Er was 1 kleintje bij en die is helaas vanochtend overleden. Mevrouw kon mij niet vertellen of dat een reutje of een teefje was, maar moeder en de overige pupjes maken het gelukkig goed had haar zoon gezegd.

 

6 responses to “Groot nieuws

Subscribe to comments with RSS.

  1. Gefeliciteerd “OMA”……jammer dat het ene puppie het niet heeft gehaald, maar fijn dat het verder goed gaat hoor.

  2. Van harte gefliciteerd Omaatje 🙂 Al op kraamvisite geweest ?

  3. Die Diesel toch, die weet wel hoe ie in the picture moet blijven, spontane donor……hahaha!!! wat grappig! Ik wist trouwens niet dat hondjes zo snel na de dekking een nestje krijgen…wat leuk! is vast een grappige pup combinatie van zulke ouders?!

  4. Gefeliciteerd met 8 nieuwe kleinkindjes. Ik hoop wel dat de pups goed terecht komen.

    Fijne dag Groetjes Anna

  5. Toch maar even op visite gaan met een klein kinderwagentje Bea, die Diesel toch die is er knap vroeg bij. Ik vraag me nu af hoe de pups eruitzien want het is toch een vreemde combinatie maar wel ontzettend leuk al dat kleine grut! Gefeliciteerd oma 😉

  6. Wat een ontzettend leuk nieuws Bea. Proficiblaf! Tjee die Diesel toch, hoeveel nazaten zal hij later nog op deze aardkloot brengen? Stoer mannetje 😉

    Ik ben een tijdje niet op je site geweest, verschillende redenen. Mijn laptop was kaduuk en ik kan niet zomaar één twee, drie een nieuwe aanschaffen. Dus andere oplossingen gezocht en dat duurde even. Kreeg de 1ste dagen wat afkick-verschijnselen, maar naderhand toch wel fijn zo’n tijdje zonder Internet. Daarna was ik heel wat weekjes aan het logeren en dan ben ik sowieso weinig met een pc bezig. Zijn zoveel andere dingen die je dan bezig houden. Wel zo af en toe een blogje geplaatst, gewoon omdat ik dat simpelweg niet kan laten. Nu kan ik de slaap niet vatten en las hier het geweldige nieuws, geniet er van die kleintjes zijn om op te vreten ‘so sweet’.

    Las ook het één en ander wbt je gezondheid, sterkte daarmee en ja een wandeling in de herfst hoe rot je je ook voelt doet vaak wonderen. Ik mis MaXX wat dat soort wandelingen betreft heel erg, duik nu eerder onder de wol als ik mij niet helemaal senang voel ipv een frisse lange wandeling door bos e.o. over het strand.

    Nou weer een heel verhaal geworden, dank voor je bezoekjes op mijn «Benona’s» altijd even gezellig.

    -x-

Geef een reactie

