Aanvulling bericht 1 van het puppyfront   4 comments

Nèt terug uit het bos kwam ik E. tegen. Zij wist mij nog te vertellen, dat Diesel’s favoriete DA, dr. Gilles, dat ene pupje nog heeft meegenomen om het in de couveuse te leggen, maar ook dat heeft dus niet mogen baten.

Verder kon zij me vertellen, dat ze even door een raampje heeft mogen kijken en dat het allemaal grote pups zijn. Volgens haar zijn ze voornamelijk bruin. Een aantal heeft witte befjes en ze heeft ook witte teentjes gezien.

4 responses to “Aanvulling bericht 1 van het puppyfront

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ha die cybermum
    dus Diesel pa geworden , helaas 1 van de pups het niet gered ondanks de goede zorgen
    nu misschien wel goed dan , had wie weet een zwak beestje gebleven
    de rest gezond en een goede moeder en eigenaren , komt het wel goed , toch

    oja ik doe niets met kasten hoor , dat waren wat van de dames die op mijn blog komen
    ik deed ze wat plagen er mee

    wens U nog een fijne avond

  2. Leuk te lezen dat alle pups het goed maken en moeder Lab zal wel blij zijn met haar kinderen. Een fijn weekend gewenst meis, het wordt zonnig en droog dus jullie kunnen op pad, denk wel even om loopse teefjes, Diesel is niet te vertrouwen 😉

  3. Ja Bea…..houd Diesel maar goed in de gaten hoor, want hij is erg populair bij de vrouwtjes, net als ik in mijn goede jaren, hahahaha!

  4. nou ik ben benieuwd bea!!!!

Geef een reactie

