Bericht 2 van het puppyfront   5 comments

Nou, we houden de spanning er in. Vanmiddag sprak ik in het bos de moeder van de eigenaar van Mams Lab. Ze was helemaal enthousiast: de familie had het eerst maar zo-zo gevonden, maar ze waren er nu zo “groos met”. En ze hebben ze geboren zien worden en dat ging zo mooi. Baizewee, mams heet Jodie. Zij was gaan liggen, er werd een pup geboren, ze stond op, likte de pup helemaal schoon en droog en schoof die vervolgens aan de kant, ging weer liggen en hup, daar kwam de volgende, etc.

Enfin ik heb haar verteld, dat ik de pupjes graag wilde gaan bekijken en toen ried ze mij aan om er om 18.00 uur heen te gaan. Dus zes uur sta ik op de stoep. Mèt camera. Bel aan. Niks. Bel nòg een keer aan. Nòg niks. Aangezien m’n kokerij in de soep was gelopen, ben ik toen maar naar de patatboer gegaan en heb mij een patatje en een lekkere loempia gehaald. Naar huis, opgesmikkeld en toen dacht ik: wat nu.

Ik heb gewacht tot 19.30 u, de tijd waarop de eigenaar van de lab op zijn bedrijf zou zijn en heb toen de stoute schoenen aangetrokken en hem opgebeld: :”je spreekt met die en die, de bazin van de vader van de puppies. Ik wil graag een afspraak maken om te komen kijken en ik wil ook graag foto’s maken.” Zo, dat was er uit. Ik denk dat ik hem een beetje heb overdonderd, want hij vond zowel het bezoekje als het fotograferen meteen goed en we hebben gelijk afgesproken voor morgenmiddag om 16.00 u. Tadaaa. Joepie-ie.

 springen-4 springen-sterretjes springen-4

Posted 21 oktober 2011 by Cybermum Netherlands in Diesel, mijn Drent

5 responses to “Bericht 2 van het puppyfront

Subscribe to comments with RSS.

  1. Spannend hoor Bea. Maak een paar mooie foto”s

  2. Leuk Bea, ik ben benieuwd naar de foto’s van zowel de pups als de moeder, dat was dus bijzonder snel met het jongen, ik heb wel vaak hele nachten opgezeten en moest dan nog vaak helpen ook, een prima moeder die Jodie, veel succes en plezier morgen!

  3. ja maak wat mooie fotos
    enne niet gelijk verliefd worden op en pup , of toch wel
    ik zal slapen
    welterusten

  4. Maak er een paar mooie foto’s van Bea.

  5. Hallo Bea,

    Lees nu net dat de pups zijn geboren en ben erg benieuwd naar foto’s. Zo te lezen gaat het gelukkig weer wat beter met je. Had al van Hermien gehoord dat jullie samen met de 3 honden het bos in waren geweest. Ben net zelf terug van een heerlijke wandeling. Hoop je snel weer eens tegen te komen.

    Henriëtte en Joep

Geef een reactie

