En, wat denk je?   11 comments

Gistermiddag heb ik de familie gevraagd mij even te verontschuldigen vanwege de afspraak die ik had. Dat was geen enkel probleem, want ook zij waren erg benieuwd.

En wat denk je? Gewapend met mijn camera sta ik daar weer op de stoep en bel aan. Niks. Dus, ik bel nog een keer. Niks. En daar sta ik dan. Nou ben ik niet direct voor één gat te vangen, dus ik loop naar de zaak, wacht tot de op dat moment laatste klant vertrekt en doe mijn verhaal: Afspraak om vier uur, belle-belle-bel, geen draad. Zegt de dame tegen wie ik dat verhaal afsteek: ó ja (toon is: ik weet ervan), maar is het dan al 4 uur. Zij checkt nog even en ja hoor het is inmiddels al iets na vieren. Nou, misschien staat “zij” dan wel onder de douche. Zij zegt dat ik daar wel even mag wachten, maar dat lijkt mij niks. Ik zeg dat ik een huis vol visite heb. Waarop zij aanbiedt even met mij mee te lopen. Terwijl zij een collega roept om de honneurs waar te nemen, ga ik vast richting woonhuis. De dame laat mij in de tuin en loopt naar waar de hondjes zouden zijn. Hangt er een briefje voor het raam met ongeveer deze tekst: “Wij zijn even weg. Er mag door het raam gekeken worden. Geen aandacht aan Jodi geven. Wij zijn om  ……… (17.30 of 18.30 uur, dat weet ik niet meer) terug.” Ik schrijf hier maar even niet op wat ik dacht. De dame uit de zaak wist ook niet wat ze ermee aan moest en ging met een: “nou kijkt u maar even” terug.

Lieve mensen, ik heb geprobeerd om door dat raam een paar foto’s te maken. Erg duidelijk zijn ze niet geworden, laat staan mooi. Er is geen wit te zien, maar het spul lag grotendeels aan, dus kon je niet op de borstrokjes kijken. Zie hier het povere resultaat.

Posted 23 oktober 2011 by Cybermum Netherlands in Beestenboel, Diesel, mijn Drent, Varia

11 responses to “En, wat denk je?

Subscribe to comments with RSS.

  1. Wat een leuke nestje! En zoo maar door het raam gekeken . . . . Leuk om te zien!

  2. Nu de fototjes vallen mij best mee , raar dat er mensen zijn die zo met afspraken omgaan
    maar ja er zal nog wel een vervolg op komen
    ik wens je een fijne zondag

  3. Ik vind het behoorlijk lullig wanneer mensen hun afspraken niet nakomen. Er kan natuurlijk altijd iets tussen komen, en dan is een telefoontje toch een kleine moeite. De foto’s vallen inderdaad best mee Bea, een mooi nestje hoor.

  4. Wat mij betreft mogen deze honden als ze wat groter zijn hun baasjes met huid en haar opvreten. Wat een stelletje onbetrouwbare klootzakken…….. zoooo dat is eruit 🙂 De kwaliteit van de foto’s is bagger maar onder deze omstandigheden had ik het je niet kunnen verbeteren Bea. Toch leuk dat we de nakomelingen van Diesel even kunnen zien, en dat is het belangrijkste.

    Fijne zondag

  5. Tjonge wat een heftige opmerking van Henk Maar goed het is er uit .Als het maar oplucht. Leuk hoor om het nestje te zien . En de moeder kijkt echt zo van” ik weet van niets” Leuk.

    De opmerking op mijn foto van web album . Ik zal het even uitleggen. Dit is de waterhuishouding van deze wijk. Normaal staat er water in. Als er teveel water in de wijk is kunnen ze de sluisjes open zetten en loopt het de beek in.ja was een interessante fiets cache. Ging vooral over de beken rond om Hengelo.
    Fijne zondag anna

  6. De pupjes zien er in ieder geval heel goed uit, groeien goed zo te zien. Goede werpkist ook met de zgn. “stootranden” erlangs. Anders kan de moederhond een pupje dooddrukken als deze achter haar komt te liggen. Is alleen te klein, maar heb van jou begrepen dat ze bezig zijn met een grotere.

  7. Hé een chocolabje, met kleine chocolaatjes……… leuk hoor! Minder leuk dat je voor een dichte deur stond! Pffffffff.
    Fijne week!
    xxxSjer

  8. Wat een aso’s Bea, daar sta je dan met je camera om de puppies te bekijken een echt nare streek! Zelf heb je dan gelukkig even door het raam kunnen kijken en het zijn flink grote jongen en zien er goed uit, dat is in ieder geval op je foto’s wel goed te zien. Volgende keer beter, tenminste als die lui zich aan hun woord houden!

  9. Beetje jammer dat ze je voor een dichte deur laten staan, tsss, maar goed, je hebt mensen en mensen 😉
    Maar het nestje ziet er echt schattig uit hoor!!! ondanks de kwaliteit foto’s, die ik helemaal nog niet zo slecht vind gezien de omstandigheden 🙂 superlief!!!

  10. Mooi Bea, Diesel kent zijn werk, spijtig dat er zo dicht familie zit in de stambomen van Hera en Diesel. En wat de foto’s betreft, ze voldoen voor de volle 100%. Zij geven weer waar wij om vroegen, informatief zijn ze perfect.
    En sorry Henk, een beetje overacting en niet bepaald stichtende praat , bij mij kwam je daar niet mee terecht !

Geef een reactie

