Spontane kunst   8 comments

De laatste tijd verschijnen er in mijn naaste omgeving meer en meer rotondes. Samen met allerlei opgebroken en afgesloten wegen zou je er onderhand de weg van kwijtraken. Maar goed. Een aantal rotondes is inmiddels klaar en opgeleukt met een of ander kunstwerk. Nu heeft iemand ontdekt, dat je zo’n kunstwerk ook kunt uitbreiden en er tegelijkertijd feestelijke reclame mee kunt maken.

Zoon Sietse had mij vorige week maandag al ingeseind (hij kent mij natuurlijk wel een beetje ), maar helaas was ik toen vanwege mijn blessure niet in staat om zelf ter plekke te gaan kijken en een foto te maken. Gelukkig kwam ik er vanochtend bij het doorwerken van een stapeltje “oude” kranten achter dat dit staaltje van spontane kunst ook een plaatselijke  krant had gehaald. Ik vond het te leuk om dit niet in te scannen en met jullie te delen. 🙂

Posted 26 oktober 2011 by Cybermum Netherlands in Kunst en Cultuur

8 responses to “Spontane kunst

Subscribe to comments with RSS.

  1. Hier staan op de rotondes ook “Kunstwerken”, en de meesten vind ik vresellijk om te zien, maar ja ik ben dan ook een cultuurbarbaar!

  2. Een feestaankondiging dus. Dat heeft iemand leuk bedacht. Mijn mond valt niet los van bewondering maar grappig vindt ik dit kunstwerk wel 🙂

  3. Dit soort kunst is niet mijn pakkie An(n) Bea, maar ik moet zeggen dat de fiets een hele verrijking is dat stuk roest knapt er bepaald van op, bedankt voor het delen!

  4. een fiets
    is mijn hele leven al kunst
    maar inderdaad zo kan het ook
    heb ik een vraagje
    hebben de fietser op deze rotonde nu wel voorrang op het auto verkeer

  5. Beter er een fiets in hangen dan het vernielen. De kunstenaar(naam even kwijt) komt uit Borne, Tenminste daar heeft hij een atelier en in Amsterdam. Laatst op RTV oost een reportage van gezien.
    Fijne dag groetjes Anna

  6. Wow, ik hoor Nina weer us……………… En die fiets? Ik vind het origineel gevonden, maar hoef um niet in mijn naaste omgeving…………………………
    xSjer

Geef een reactie

