Nou, nòg maar een keer dan   4 comments

Het eten staat op en ik zit ik ff met de beentjes omhoog op de bank, Diesel aan mijn voeten, gaat de telefoon. Met Gilles (de DA). Ik heb een beetje vervelend nieuws. Néé, niet over de Von Willebrand-factor, maar die kon niet bepaald worden, want het monster was ontdooid. Er moet dus opnieuw bloed afgenomen worden, zonder extra kosten uiteraard. Kun je morgenochtend of anders morgenmiddag.

Ik heb ze (het lab) gevraagd of ze konden garanderen dat het een volgende keer niet weer kon gebeuren en dat konden ze niet. Dus nu ga ik het naar Utrecht sturen, daar heb ik veel meer fiducie in. Nou, daar ben ik het klutsend mee eens. Wat mij betreft had hij dat meteen de eerste keer wel mogen doen.

En dus zit ik morgen met mijn Diesel weer in de dierenartspraktijk en zal ik wat langer dan gedacht moeten wachten op de uitslag.

Posted 1 november 2011 by Cybermum Netherlands in Diesel, mijn Drent

4 responses to “Nou, nòg maar een keer dan

Subscribe to comments with RSS.

  1. Dat is wel even een tegenvaller Bea, maar er zit niets anders op dan het nog een keer te laten doen. Hopelijk gaat het in Urecht beter.

  2. Wat een dom gedoe Bea, daar hadden ze toch wel rekening mee kunnen houden, afijn nog maar een keertje en hopelijk dan de laatste keer.

  3. hopelijk nu in 1 keer goed

  4. Tjonge wat een sukkels.

Geef een reactie

