Wat vinden wij allemaal in het bos? II   10 comments

Sommigen van jullie zullen zich misschien dit logje herinneren. Welnu vandaag hebben wij weer een bijzonder item gevonden. Aangezien ik dacht dat niemand het zou geloven als ik het gewoon opschreef, ben ik na een eerste korte ronde speciaal naar huis teruggereden om mijn fototoestel (dat ik wéér niet meegenomen had, omdat het toen we weggingen zo mistig was) op te halen. En zie hier:

Kijk es wat ik heb gevonden!

En bij onze tweede ronde kwamen wij weer wat speelkameraadjes van Diesel tegen en heb ik geprobeerd een filmpje te maken. En ook al kun je duidelijk zien dat ik geen pro ben, ik vind het toch leuk om het hier te laten zien. En Hermien en Henriëtte, ik heb het ook een beetje ingekort en er i.p.v. onze babbels een muziekje onder gezet. 😉

Het maïs is er af, maar er ligt nog genoeg los spul en anders trek je het toch gewoon met wortel en al uit. 🙂

Posted 9 november 2011 by Cybermum Netherlands in Diesel, mijn Drent

10 responses to “Wat vinden wij allemaal in het bos? II

Subscribe to comments with RSS.

  1. Eerlijk gezegd kan ik het object niet identificeren Bea 🙂 maar Diesel lijkt er apetrots op te zijn

  2. Hahaaaa Ik zit idd mijn koffie nog met een normale machine, is toch ook 10x lekkerder 🙂
    Is nu wel herkenbaar hoor, je vraagt je af wie daar nou dergelijk apparaat achterlaat

  3. Nou jaaaaaaa zeg!!! Wat moet je daar nou op zeggen??hahahahha!!!! Zéér bijzonder!

  4. ha die Bea
    ja wat men niet weg doet , in de natuur , ik trof vorig jaar zelfs een zonnebank in een sloot , langs een spoorlijn haha
    dat filmpje is veel mooier
    wens je weltrusten

  5. Diesel zal wel een bekende geur hebben opgesnoven en hebben gedacht mooi, binnen die is voor het vrouwtje 😉 Het filmpje is ook echt leuk wat een stel met elkaar, lekker ravotten en dan ’s avonds heerlijk moe!

  6. mogge Bea , dus jij kan zo voor chearleader gaan haha
    maar kunst ligt echt op straat , en bij jou zelfs in het bos
    fijne dag

  7. Je gelooft je ogen toch niet. Ik denk dat het ergens vandaan gestolen is. Zomer huisjes in de buurt?.
    Diesel deed vreselijk zijn best op het filmpje. Leuk.

    Groetjes Anna

  8. Het is eigenlijk schandalig dat zoiets zomaar in het bos wordt gedumpt Bea. Een leuk filmpje hoor.

  9. Jemig is toch niet te geloven…een senseo apparaat zomaar daar in het bos, misschien iemand vergeten of …gestolen goederen.
    Leuke foto en filmtje ga ik zo bekeken Bea

Geef een reactie

