Hij heeft zo zijn momenten   5 comments

Gisteravond toen we voor de laatste p&p-ronde vertrokken (uurtje of twaalf), had ik nèt de deur achter me op slot gedaan toen Diesel ineens als een gek begon te trekken. Ik dacht wat heb ik nou aan m’n fiets hangen? Ik kon hem haast niet houden en hij  “gaf” ook ineens “luid” zoals dat heet. Het was geen gewone blaf.  Toen ik het pad afkeek, zag ik iets wegrennen, waarvan ik in eerste instantie dacht dat het een kat was. Maar toen het diertje door een baan licht van een lantaarn racete, zag ik dat het een marter was! Misschien waren we net op tijd om te voorkomen dat hij aan de bedrading van een auto was gaan knabbelen. Wie zal het zeggen.

En wat dacht je wat? Vanochtend tijdens de eerste p&p-ronde stond meneer ineens voor op ……… een reiger.  😉

Posted 11 november 2011 by Cybermum Netherlands in Diesel, mijn Drent

5 responses to “Hij heeft zo zijn momenten

Subscribe to comments with RSS.

  1. ja dat zijn goede berichten voor Diesel
    en ook voor jou , want het geeft aan dat hij uit het juiste hout is gesneden zo dat dan heet
    fijne avond

  2. joepje doet het voorstaan op een kip…

  3. Als Diesel zo waaks is hoef jij nergens meer over in te zitten, tenzij hij natuurlijk de kat van de buren gaat kraken, hahaha!

  4. Het moet je toch wel een veilig gevoel geven met zo’n geweldige waakhond in huis Bea. Een marter zal je toch niet veel zien denk ik.

  5. Je mag trots zijn op je Diesel Bea

Geef een reactie

