Stand van zaken afhandeling punten vandaag   7 comments

  • 8. De lunch is een bijna vloeibare geworden: nl. broodpap.
  • 9. Heb een extra grote ronde gelopen. Het was heerlijk wandelweer.
  • 10. Diesel toch maar in huis gelaten. Hij ging direct in z’n bench liggen zodra hij mij met mijn handtas de trap af zag komen.  Resultaat bezoekje aan huisarts: niet zo jofel. Heeft assistente direct afspraak laten maken bij orthopeed. (7 dec. eerst foto, dan ortho.)
  • 11. Direct na bezoek aan HA naar schadeherstelbedrijf gereden. Men heeft diverse foto’s gemaakt van de schade en ik kon m’n auto gelijk achterlaten. Gaat een dag of twee duren. Toevallig hadden ze er ook net een staan, die ik ondertussen kan gebruiken.
  • 12. Nu is het eten op en is er verder hopelijk niks bijzonders.
Posted 14 november 2011 by Cybermum Netherlands in Varia

7 responses to “Stand van zaken afhandeling punten vandaag

Subscribe to comments with RSS.

  1. Hej Bea, ik heb vanmiddag uitslag gekregen van mijn knie, na bezoek aan orthopeed, foto.s en M.R.I.scan.
    Maniscus gescheurd en flinke cyste, Volgende week naar de anesthesist en dan volgt een kijkoperatie en repareren ze de boel. Moet eerst naar de fhysio om te oefenen met krukken, dus dat wordt straks een paar weekjes geen boswandeling. Hopelijk krijg jij betere uitslag, maar ik ben er bang voor.

  2. oh oh…. dat klinkt niet best…

  3. Ik las mijn reactie nog eens door en oeps 2 taalfouten, wat nou maniscus en fhysio, ik erger mij altijd aan taalfouten, dus even verbeteren. meniscus en fysio.

  4. Tjonge heftig allemaal. Met de knie vooral. Sterkte met alles. Fijne Dinsdag. Groetjes Anna

  5. ha die Bea
    dus aan he sukkelen met de knie begrijp ik , hopelijk niets ernstigs
    ja voor de doorsnee is het weekend al lang voorbij
    maar ja als je enkel om de drie weken zo’n weekned hebt is het als je twee dagen in de week vrij hebt dus net weekend
    wens je een goede dag
    suc6 met de knie

  6. Het is te hopen dat je knie weer snel zal herstellen Bea, je loopt veel dus knieën moeten het wel blijven doen, sterkte ermee! Fijn dat je een huurauto hebt meegekregen want in twee dagen kan er altijd wat gebeuren waarbij je de auto nodig hebt. Maar even rustig aan als je maar je rondjes kan lopen met Diesel dan heb je alweer heel wat beweging gehad.

    • Het is helemaal fijn dat het geen huurauto is, maar dat ik hem gratis ter beschikking heb gekregen. Moet hem alleen weer afgetankt terugbrengen. En hij is nog vrij nieuw ook: heeft nog maar iets van ruim 4000 km gelopen. Je begrijpt dat ik daar niet mee naar het bos ga met Diesel achterin. Dus ik loop nu vaker kortere rondjes.

Geef een reactie

