Zo zag/ziet mijn maandag er uit   5 comments

  1. Diesel uitlaten.
  2. Diesel voeren, koffie zetten en alvast 1 mok koffie drinken.
  3. Ruiten auto krabben.
  4. Naar het kantoor van m’n verzekeringsmaatschappij, die de verdere administratieve afwikkeling van de schade van afgelopen zaterdag voor z’n rekening neemt.
  5. Weer naar huis om nog gauw ff een keer tandjes te poetsen.
  6. Naar de tandarts. Er moesten 2 gaatjes tussen 2 boventanden (vanuit mij gezien links voor) gevuld worden. Ben net terug. Het is nu 11.00 uur en nog –1.
  7. Tweede mok koffie. De zon breekt door.
  8. Straks Lunchen.
  9. Dan met Diesel naar het bos voor een lekkere lange wandeling.
  10. Diesel poosje in kennel (lekker weer) en zelf naar huisarts. Knie wordt de laatste dagen slechter i.p.v. beter. K.W.W.
  11. Als er nog genoeg tijd voor is, naar schadeherstelbedrijf voor afspraak.
  12. En verder hopelijk normale gang van zaken: Diesel uitlaten, eten koken, eten etc.
5 responses to “Zo zag/ziet mijn maandag er uit

Subscribe to comments with RSS.

  1. Dat is een behoorlijk druk programma, en dan ook nog autoruiten krabben!!!! Maar goed dat die gaatjes gevuld zijn Bea, nu ben je helemaal klaar voor….marsepein, banketstaaf en pepernoten, niet vergeten om je schoentje te zetten hoor!

  2. Zoww zeg …..ruiten krabben. De winterse ongemakken zitten eraan te komen

  3. gewoon druk dus
    wat zal jij zo slapen
    nu ik ook hoor
    trstn

  4. Ik hou niet zo van de tandarts…. was blij dat ik m’n afspraak kon verzetten ivm trombossis..
    moet toch echt weer in feb gaan.

    Leuke profile foto heb je Bea.. ben dol op roodborstje.

    Ik hoorde maar steeds een mooie vogel geluid in de tuin elke keer.. Ik dacht biijna dat het zo
    een nep vogel zang was ..weet je wel, van die dingen die je bij de tuin centrum kan halen…
    en eindelijk kwam ik dus achter waar het geluiid van kwam.. yah dus een echt roodborstje in de tuin.

Geef een reactie

