Verwarring   7 comments

Je hebt kunnen lezen dat er voor mij een afspraak is gemaakt bij de orthopeed op 7 december. Dan zou ik diezelfde dag een half uur à  uurtje eerder een of meer röntgenfoto’s moeten laten maken. Dus, alles geregeld. Zelf andere afspraak verzet, zoon S. afspraak verzet om op Diesel te kunnen passen en hem uit te laten.

Krijg ik toch vandaag een “afspraakbevestiging” van de afdeling radiologie van het ziekenhuis in de brievenbus voor…  14 december, met ook  nog eens een andere tijd.

Meteen geprobeerd de huisarts-assistente te bellen. No joy, kreeg bandje dat de praktijk op woensdagmiddag gesloten is en dat je voor spoedgevallen  etc.

Toen heb ik zelf maar die afdeling radiologie gebeld. De eerste keer: bandje, alles in gesprek ……… even geduld ………… opgehangen! Kwartiertje later, weer gebeld. Toen kreeg ik wel iemand aan de lijn, maar moest ik alles 5x herhalen voordat diegene het snapte. Daarna hing hij  een verhaal op als zou de orthopeed de afspraak verzet hebben naar 17 december ….. blablabla. Ik nog een keer herhaald: afspraak voor 7 december + afgesproken tijd. En ja hoor, eindelijk werd het gesnapt. Wel werd nog eens gezegd dat de orthopeed de afspraak had verzet naar 7 december om die en die tijd, maar dat was vergeten door te geven aan radiologie……… Geloof/snap jij het allemaal nog? In ieder geval zou nu weer de oorspronkelijke afspraak in de computer gezet zijn. Zowel de datum als de tijd.

Het zal mij benieuwen.

Posted 16 november 2011 by Cybermum Netherlands in Gezondheid en welzijn

7 responses to “Verwarring

Subscribe to comments with RSS.

  1. 🙂
    Tjah!
    -x-

  2. in de computer
    othopeet = digibeet
    werkt met ouderwetse papieren agenda
    ben benieuwd

  3. Nou het zal mij ook benieuwen hoe dit afloopt. Had wat problemen met Hotmail wat mijn vaste e-mail adres was.Kon geen e-mail meer ontvangen en en mijn mijn account gesloten. Was even balen maar ik ontving jullie berichtjes ook niet meer. Hoop dat het nu weer goed is.

  4. Wat een gestumper bij dat ziekenhuisgedoe Bea, ik hoop dat alles nu wel gaat zoals afgesproken maar dat moet je altijd maar afwachten, patiënten tellen niet zo erg meer maar het geld des te meer.

  5. Daar zou je toch tureluurs van worden Bea, het is te hopen dat het nu allemaal wél goed komt!

Geef een reactie

