Extraatje voor de zaterdagavond.   5 comments

Posted 19 november 2011 by Cybermum Netherlands in Beestenboel, Varia

5 responses to “Extraatje voor de zaterdagavond.

Subscribe to comments with RSS.

  1. Heb ‘m gisteren elders al gezien. Hondje is geen kat maar als ie kat was had ie nu acht van z’n negen levens verspeeld 🙂

  2. Tjee Bea, als je nog eens wat hebt, ik zat met het zweet in m’n handen te kijken en dacht dat het niet goed zou komen, maar geweldig van die motoragenten, die lui zouden van mij een lintje krijgen!

  3. ja ook ik zag het al eens
    maar toch pppfftt
    wat heeft die geluk gehad

  4. Állemachtig Bea, als je nog us wat weet. Ik zit met kromme tenen en met mijn neus op het scherm en net als Ann met het zweet in mijn handen te kijken. En dan Nina erbij………. ik dacht: ‘Dát kan niet goed aflopen!’ Oefffffffffff.
    xsjer

  5. Vol spanning gekeken! Pfffffffftttttttt even bijkomen.

Geef een reactie

