Waarom je vergeet wat je zocht als je een andere kamer in loopt   7 comments

Zou dit misschien een verklaring zijn waarom me altijd weer te binnen schiet waar ik naar zocht als ik terugloop naar de plek waar ik bedacht wat ik wilde pakken?

Posted 20 november 2011 by Cybermum Netherlands in Varia

7 responses to “Waarom je vergeet wat je zocht als je een andere kamer in loopt

Subscribe to comments with RSS.

  1. nu dan hoef ik mij geen zorgen te maken , laar gewoon de deuren open staan haha
    fijne zondag

  2. Ik heb beneden bijna alle deuren eruit gehaald, behalve de plé-deur dan. Toch ben ik regelmatig boven met de vraag wat ging ik hier nu ook alweer doen? Kan ik verdikkeme niet de deur de schuld geven. Kennelijk toch een flinke tik van de malle molen ontvangen. Heerlijk die Nina Simone hier, galmt romantisch door mn huiskamer. WARMTE! Blijf nog even bij je hangen.The wind blows to my heart 🙂 -x- «B»

  3. Met deuren heeft het niets te maken Bea en ook niet met ouderdom, hier heb ik geen deur naar de keuken maar het gebeurt regelmatig dat ik naar de keuken loop om iets te pakken of te doen en dan maar weer terugga naar de kamer als ik dan op de bank zit weet ik het weer, dat heb ik overigens altijd gehad en ik denk dat het komt omdat we teveel dingen aan ons hoofd hebben op zo’n moment en het daarom vergeten. Bij jou weet ik natuurlijk niet hoe het komt maar als ik je tekst lees wat je moeder vaak zei dan is het bij jou ook al op vroege leeftijd begonnen 😉

  4. Was dit soms een onderzoekje van die professor die onlangs door de mand viel ? Op m’n werk overkomt me dit ook wel eens dat ik 10 meter verder niet meer weet wat ik op wilde halen ……….. en daar zat GEEN deur tussen. Moet ik nu bezorgt zijn ? 😦

  5. Ik kom onderweg gewoon andere dingen tegen die ik ga doen…………. en vergeet waarom ik in eerste instantie opstond, de deuren staan hier altijd open dusssssssss.
    xsjer

  6. Grappig al die reacties te lezen. Mijn deuren zijn altijd dicht. En zo te lezen overkomt iedereen dit open of dicht. Ik denk dat het een vorm van concentratie is. Maar je ik ben geen wetenschapper.
    Groetjes Anna.

Geef een reactie

