Koud water staart – 2   7 comments

HOERA! eusa_dance De staart steekt nu weer grotendeels fier in de lucht. En hij kwispelt z’n kont er al weer zowat af, de enthousiasteling. Alleen als ik èrrug boos kijk, laat meneer hem halfstok zakken en kijkt me aan met van die oogjes van: maar je weet toch dat ik hartstikke zielig ben. De lekkere boef. 🙂

7 responses to “Koud water staart – 2

Subscribe to comments with RSS.

  1. blij te lezen dat het Diesel beter gaat , de boef haha
    ja zo vergaat net mij ook eerst geen tijd en nu geen geld
    ik houd er maar op dat het deel van het leven is
    wens je een fijne dag met je maatje

  2. als is ouder worden
    alleen worden wij het niet haha
    de duvel wel

  3. Fijn te lezen dat het weer oké is Bea, en zielig kijken kunnen ze 😉
    Karel dat noemen ze tegenwoordig een heel mooie oude dag, sterkte hier is het ook geen weelde en dat hoeft ook niet, maar het moet niet veel minder worden!

  4. Fijn dat Diesel weer de oude is hoor Bea. Wat dat aangaat zijn honden net als mannen…ze kunnen zo zielig doen!!! hahahaha.

  5. Een fier in de lucht gestoken kwipselstaart, dat zie ik graag 🙂
    Diesel weet wel op de juiste manier te communiceren, hij zal het goed doen in de politiek of als burgemeester. Zie ’t al helemaal voor me. Weg met de recessie ‘Geen gezeik Iedereen rijk!’ [eentje van v.Koten&deBie]
    Wens je een zonnige dag. Toedeledokie!

  6. Even teruggebladert. Koudwaterstaarten heb ik nog nooit van gehoord, zo leer je nog eens wat 🙂 Natuurlijk fijn te horen dat Diesel’s staart herstellende is

  7. Heerlijk hoor Bea dat de boef weer lekker kan kwispelen. Fijne dag Groetjes Anna

Geef een reactie

