Silke 08-02-1999 – 29-11-2011   3 comments

En terwijl wij een hele fijne middag doorbrachten in Ellertshaar moest Willeke, een ander lid van het Drentenforum helaas haar ouwe trouwe Silke in laten slapen. Toen ik vanavond op het forum inlogde was dit het eerste dat ik zag :

“Vandaag hebben we met pijn in ons hart ons Silke laten inslapen.
Het ging niet meer.
Ze kon bijna niet meer lopen.
Haar hoofd was nog goed, kon nog goed zien, horen en ruiken maar haar lijf wilde niet meer.
Vanochtend toen ik haar in de auto had gezet om te gaan plassen/poepen wilde ze niet eens de auto uit komen en eenmaal er uit ging ze meteen liggen en wilde ook niet meer mee.
We vinden dat ze dit niet verdiend heeft en nu heeft ze rust.
Het was mijn beste maatje, vriendin, een hele harde werker en vroeger een hele grote ondeugd!
IK zal haar heel erg missen maar ben heel blij dat ik haar bijna 13 jaar bij me heb mogen hebben.
Rust zacht lieve Silke.
Afbeelding

Posted 29 november 2011 by Cybermum Netherlands in In memoriam

3 responses to “Silke 08-02-1999 – 29-11-2011

Subscribe to comments with RSS.

  1. wat een pracht kop heeft die hond
    ja dan is het ff slikken
    en blijven de mooie herinneringen
    welterusten

  2. De dood<– het moest afgeschaft worden.
    Sterkte voor iedereen.

  3. aaaaagh wat erg.. ziet er zo lief uit dit schatje. Zo moeilijk dan een beslissing te nemen… sterkte allen.
    Lieverdje Silke..rust zacht.

Geef een reactie

