Lekkere luchten en een dagje wat kalmer aan   5 comments

Gisteren heb ik uit Drenthe die lekkere konijnendummy voor Diesel meegenomen en 4 hazendummy’s voor eveneens 4 andere hondjes. Die laatste geef ik dan zaterdag weer af aan iemand die ze verder westwaarts brengt, naar degenen voor wie ze bestemd zijn. Waar slaan nou die lekkere luchten dus op? Inderdaad, de dummy’s zijn nog zo vers, dat m’n hele autootje vol zat met lekkere luchten. Toch wilde ik ze maar liever niet in huis. Dus heb ik ze gisteravond nog maar even aan een balkje in de kennel opgehangen. Met dit weer zit Diesel er toch niet in. Ik kijk trouwens wel uit zeg! Die vachten zijn nog zo vers dattie vast wel een manier zou kunnen vinden om er bij te komen en ze aan- of op te vreten.

 

Verder doe ik het vandaag maar een beetje kalmer aan. Gewoon de dagelijkse klusjes in huis,  de uitlaatrondes en 1 dit keer niet te lange boswandeling met Diesel. Een uurtje vond ik wel genoeg. Heb gemerkt dat ik toch mijn knie nog een beetje meer moet ontzien. Mijn maatje vond het ook wel best zo en heeft samen met mij nog even een lekker middagdutje gedaan. 😉

Posted 30 november 2011 by Cybermum Netherlands in Diesel, mijn Drent, Varia

5 responses to “Lekkere luchten en een dagje wat kalmer aan

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ha die.Nest
    Dus je maakt de honden aan het blij maken voor de sinterklaas
    Je hebt gelijk hoor ff mak an met je knie
    Fijne avond

  2. Foutje doe dit met de mobiel vanaf het werk ,en zie nu dat de naam verkeerd is gekomen

  3. Het is best wel eens fijn om het even rustig aan te doen hoor Bea. Als Diesel wist wat er voor hem klaar hangt, doet hij vannacht vast geen oog dicht.

  4. Arme, arme Diesel zoveel lekkers en er dan niet bij kunnen, whoehahaha wreed hoor Bea! Je knie zal voorlopig nog wel ontzien moeten blijven dus rustig aan doen is best weleens goed en het kan ook prettig zijn, Diesel vermaakt zich wel en zal wel vaak naar buiten willen kijken bij de kennel en geurtjes opsnuiven 😉

  5. Een uur wandelen is toch nog wel een flinke tocht hoor, toch maar even de knie nog wat ontzien

Geef een reactie

