Niet veel te melden   8 comments

Nee, er is niet veel te melden vandaag. De ratjetoe-les ging niet door. In plaats daarvan werd een informatie ochtend over (voorkomen van) Vuurwerkangst bij honden gehouden. De tijd was niet gelijk aan die van een ratjetoe-les, dus heb ik maar een extra wandeling gemaakt met Diesel, want ik had al een andere afspraak, die deels de vuurwerk-lezing zou overlappen. Drijfnat geworden natuurlijk en bijna uit m’n jasje gewaaid, maar het was weer heerlijk.

Verder heb ik een flinke lading boodschappen gehaald voor morgen. En ik heb weer een kilo kipfilet uit de vriezer gehaald en ontdooid. Nog even reepjes snijden en dan vannacht lekker in de voedseldroger. Heb ik weer een poosje beloninkjes voor het trainen van mijn beessie.

Vanavond ga ik mijzelf verwennen door een filmpje te kijken, terwijl ik lekker lui op de bank een flinke bak van die lekkere Chunky Monkey leegsmikkel. En morgen heb ik het druk, dus als eerste …… slaap ik denkelijk maar es even lekker uit en dan mag Diesel na de eerste p&p-ronde z’n Sinterklaas-pakket uitpakken. Daar moet ik dan foto’s van maken, die ik op het Drentenforum moet posten. Verder heb ik dan een korte boswandeling op het programma staan en vóór drie uur moet ik gepikt en gesteven klaar zitten voor bezoek. Of er morgenavond nog tijd overschiet om te bloggen betwijfel ik, maar lieve lezertjes, dan moeten jullie maar even geduld oefenen tot maandag ofzo.

Posted 3 december 2011 by Cybermum Netherlands in Diesel, mijn Drent, Varia

8 responses to “Niet veel te melden

Subscribe to comments with RSS.

  1. Bea, dat doe je niet hé…trouwe lezers laten wachten !

  2. Ja dat is zo Bea, voor een hoop dieren is dat vuurwerk echt een ramp…..best wel zielig. Hahaha…dat zou ik wel willen zien, Diesel die met trillende pootjes van de zenuwen zijn Sinterklaas-pakket open scheurt!

  3. Gepikt en gesteven voor je bezoek hè. Nou MUM, Van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag ik hoop dat het errug leuk wordt!
    ♥♥♥♥♥♥♥Sjer

  4. `Dus je bent jarig lees bij Sjer. Van harte gefeliciteerd en een fijne dag. Maar dat zal wel lukken als ik dat allemaal lees. Ik kijk uit nar de foto’s , hoe Diesel zijn pakje uit pakt. Groetjes en een knuffel voor je verjaardag.

    Anna

  5. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Bea! Maak er een fijne dag van samen met een ieder die je lief is. Je zult het wel druk hebben met het uitpakken van al die cadeautjes…..hahaha!
    Groetjes van Edward.

  6. Er zijn er twee jarig hoera, hoera, VAN HARTE GEFELICITEERD BEA en Diesel ook met deze dag, die krijgt z’n eerste pakje al en is dus ook een beetje jarig 😉 Vanmiddag ga ik naar Groningen want ook mijn kleindochter is vandaag jarig en ze is al weer elf jaar geworden, de tijd vliegt! Nog een heel fijne dag gewenst Bea en natuurlijk nog vele jaren in gezondheid en vreugde, liefs, Ann.

Geef een reactie

