Nú of helemaal niet meer vandaag dacht ik   8 comments

Dus hier komen filmpjes en foto’s van het uitpakken van het Sinterklaaspakket door een opgewonden Diesel. (Zelf was ik ook opgewonden, zodanig dat ik vergat om mijn knie te denken. Toen ik op de grond wilde gaan zitten, werd ik er hardhandig aan herinnerd. Heb het jodelen helemaal opnieuw uitgevonden.)

Diesel mocht van mij het kado helemaal zelf uitpakken op een paar dingetjes na: die waren voor het bazinnetje

filmpje 1
Afbeelding

filmpje 2
Afbeelding

filmpje 3
Afbeelding.

foto’s:
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
overzicht
Afbeelding
en tenslotte het gedicht
Afbeelding
Als je het mij vraagt zijn er aardig wat aanwijzingen in de richting van wie deze Pieten zijn. ::D

Posted 4 december 2011 by Cybermum Netherlands in Diesel, mijn Drent, Feestdagen

8 responses to “Nú of helemaal niet meer vandaag dacht ik

Subscribe to comments with RSS.

  1. Zo te zien heeft Diesel het verschikkelijk naar zijn in gehad. Ik neem aan dat de gezichtsmaskertjes niet voor Diesel bestemd waren 🙂
    Nogmaals van harte en een hele fijne dag en succes bij de dokter volgende week!

  2. Hahahaha…hartstikke leuk Bea, ben je lang bezig geweest om de ravage op te ruimen? De Sint heeft jou ook niet vergeten zo te zien…..maar je bent natuurlijk ook het hele jaar lief geweest.

  3. |Hoi bea.. ben je vandag jarig? hoera hoera..? Van Harte Gefeliciteerd Lieverd!!
    Schiterend fotos.. heb erg genoten met het bekijken en het flimtje hihihihihi…

    jullie hebben echt een leuke Sinterklaas gehad. Vind je schouw erg mooi!
    Nog bedankt voor het mailtje.. om me uitte leggen wat je niet weet hihh.. maakt ook niet
    uit Bea.. Ik heb het sneeuw geval gevoel gestaakt.. heb een andere achtergrond nu ook.
    Fijne dag Bea, groetjes Taceyxx

  4. Ik ga er vanuit dat Diesel tevreden is met z’n algenmasker 🙂 Zo te lezen een leuke sinterklaasmiddag Bea

  5. hond blij jij blij … toch?

  6. Mijn help als ik nog eens hulp nodig heb om iets te slopen vraag ik Diesel wel, erg leuk om de filmpjes te zien hij gaat er tegenaan! Gelukkig dat Diesel jouw cadeautjes heel heeft gelaten, wat zal je gelachen hebben pret voor twee dus 😉

    • Het was ook heel lastig met al dat verbandgaas, elastisch verband, pleister, plakband. Ik had het zelf zo snel niet voor elkaar gekregen hoor. En idd ik heb me een kriek gelachen en later met een grote grijns nog op m’n gezicht de rotzooi opgeruimd. 🙂

  7. Leuke filmpjes en grappig om te zien dat hij net het juiste cadeautje er uit pikt. Ja de neuzen van deze muiters zijn geweldig. En ach wat is rotzooi. Droog spul dus zo weg. Fijne dag . Groetjes Anna

Geef een reactie

