‘t Is weer voorbij   5 comments

Gisteren dus Sinterklaas (voor Diesel) en verjaardag beide op dezelfde dag gevierd. Het was een drukke, maar leuke en oergezellige dag en zowel Diesel als ikzelf zijn schandalig verwend. Diesel heeft meteen al één van z’n kadootjes soldaat gemaakt.

Hoewel ik een aantal mensen al wel heb bedankt, vrees dat ik wel eens iemand zou kunnen overslaan als ik iedereen persoonlijk zou willen bedanken voor de prachtige e-cards en andere lieve felicitaties die mijn deel zijn geworden.  Dat doe ik dus maar hier en op deze manier. Dankjewel lieve mensen.

Nu is het dus voorbij en vandaag zijn we weer overgegaan tot de orde van de dag.

O….. voor ik het vergeet ………. iedereen die vanavond Sinterklaas viert wens ik een heel gezellige pakjesavond, met veel leuke surprises en gedichten.

Posted 5 december 2011 by Cybermum Netherlands in Diesel, mijn Drent, Feestdagen, Varia

5 responses to “‘t Is weer voorbij

Subscribe to comments with RSS.

  1. Hoi Bea

    Nog van harte gefeliciteerd met jouw verjaardag, ook van Izzy en Lola een pootje.

  2. Bea nog van harte gefelicteerd met je verjaardag. Zag je auto vanmiddag nog wel op de parkeerplaats staan. Vrijdagmiddag kwam Diesel ons achterop. Ik heb nog wel even gewacht maar zag je niet en Diesel ging op een gegeven moment terug. Groeten van Henriette en Joep.

    Henriette Koster
  3. Je verjaardag is helemaal aan me voorbijgegaan Bea 😦
    Maar beter laat dan helemaal niet ……….. alsnog van harte gefeliciteerd dus.

  4. Beter laat dan nooit,.. nog van harte met je verjaardag! Snap niet dat ik dat steeds vergeet, het is ook de verjaardag van mijn vader! Fijn dat je een leuke dag hebt gehad!

Geef een reactie

