Knie, update 2   5 comments

(Voor wie het nog niet wist: hier is het allemaal mee  begonnen.)

Vanochtend in hevige storm en regen Diesel uitgelaten. Thuisgekomen moest ik eerst een droge spijkerbroek aantrekken, want ik heb nog steeds geen nieuwe regenbroek. Normale gang van zaken tot een uur of tien. Toen Diesel in de bench.

  • 10.15 u vertrek richting ziekenhuis
  • 11.00 u röntgenfoto’s knie
  • 11.30 u afspraak orthopeed, hoefde maar 10 minuten te wachten. Er is iets niet goed in de knie, ziet er uit als een soort van lichtgrijzige kiezelsteen, vlak naast knieband binnenkant knie. Er moet een MRI-scan gemaakt worden.
  • 12.30 u weer thuis, alwaar Sietse inmiddels Diesel al had uitgelaten. (Sietse had een afspraak tot 11.00 uur en is vervolgens naar mijn huis gegaan en heeft Diesel uit de bench gelaten en er verder op gepast.)
  • 13.00 u, we zaten nog even lekker samen een kopje koffie te drinken, telefoon: ziekenhuis. “Er is een plekje vrij gekomen. U kunt om 14.15 u terecht voor een MRI-scan. Met Sietse geregeld dat hij hier bleef. Snel even iets gegeten en om
  • 13.30 u weer vertrokken richting ziekenhuis. Saillant détail: de exact zelfde parkeerplek als ‘s-ochtends was vrij. Dus daar autootje neergezet. Stap ik uit. Wat zienik? Mijn pa komt uit het ziekenhuis de parkeerplaats op. Was voor controle geweest. Het was OK.
  • 14.15 u in de MRI
  • 14.45 u naar administratie orthopedie. Aangegeven dat de MRI al geweest was en afspraak gemaakt voor uitslag en wat er verder dient te gebeuren op 29 december.
  • 15.30 u weer thuis. Sietse had net met Diesel op de bank een uiltje liggen knappen en ze werden dus door mij wreed gestoord. 🙂 Weer ff bakkie gedaan en aansluitend
  • Naar electronica-zaak om nwe decoder voor de TV te halen. Dat ding had al een paar dagen geleden de geest gegeven en ik wilde toch vóór de feestdagen de boel zover in orde hebben dat ik weer eens een paar hopelijk een beetje leuke filmpjes o.i.d. kan kijken. Kan het  nu niet meer goed zien, maar zal de boel morgen overdag wel aansluiten.
5 responses to “Knie, update 2

Subscribe to comments with RSS.

  1. Dat was me dan de middag wel Bea, je denkt ach even een MRI-scan en dan heb je dat ook maar weer gehad, maar zoiets duurt met elkaar dan toch haast een hele middag, ik hoop dat er niet veel ellende achter weg komt en zo kan je maar weer zien, botsen met een hond kan toch nog behoorlijk aankomen. Ik ben blij dat Mandy maar een héél klein koppetje heeft 😉 Sterkte met je knie meis!

  2. ha die Bea
    ja dat zijn flinke botsingen en slecht voor de botten
    maar afwachten nog hoe de uitslag is
    hou het in de gaten

  3. Dat is toch vervelend hoor Bea, vaak komt de narigheid pas later aan het licht. Ik wens je sterkte met je knie hoor, hopelijk is het niet al te erg.

  4. Hoi Bea. Ja het ziet er toch ernstiger uit als dat je in eerste instantie dacht. Zou toch vervelend zijn als je je meer kan struinen door de natuur met Diesel. Ik hoop dat het allemaal meevalt met de uitslag. Sterkte met het wachten.
    Fijn weekend Groetjes Anna

  5. Een dagindeling waar ik persoonlijk niet zo blij van wordt, heb het niet zo op ziekenhuizen, maar ach ……… wie eigenlijk wel ?
    Laten we hopen dat de uitslag van de mri meevalt Bea. Ik ga voor je duimen.

    Groetje
    Henk

Geef een reactie

