Zonder woorden   5 comments

Posted 12 december 2011 by Cybermum Netherlands in Diesel, mijn Drent, Varia

5 responses to “Zonder woorden

Subscribe to comments with RSS.

  1. Leuke foto’s ma! 😀

  2. Jou hond is een gelukkige hond Bea. Leuke foto’s van je trouwe viervoeter

  3. Echt leuk om te zien hoe Diesel op de bovenste foto ligt te denken wat ie eens zal doen, en ja hoor hij had dus besloten zich als Schot te kleden en het is nog gelukt ook! 😉

  4. Kan niet wachten tot we samen weer een hele lange boswandeling gaan maken, als ik Diesel zo zie. Wat een leuke vrolijke hond is ie toch. Vanmiddag zijn Izzy en Lola weer naar het bos geweest met zoon en vriendin. De laatste week van Lola’s loopsheid, goed opletten nog, maar ze hadden dit echt even nodig. Morgen is mijn knie operatie, las ook van jou MRI scan, dus duurt het misschien nog wel lang voor we samen weer wandelen

  5. mogge Bea
    ja het is een pracht hond en zo te zien lief en een beetje eigenwijs
    net als ik haha
    ja ik heb eens een ander thema neer gezet
    wens je een fijne dag

Geef een reactie

