Kleurling?   7 comments

Wat hier wordt voorgelezen is iets anders dan je zou verwachten misschien, maar het is  volkomen waar en van een wrang soort humor die ik wel kan waarderen.

Posted 13 december 2011 by Cybermum Netherlands in Humor, Kunst en Cultuur, Varia

7 responses to “Kleurling?

Subscribe to comments with RSS.

  1. yes say no more

  2. En gelijk heeft hij, humor met een spiegeltje?

  3. Fantastisch Bea.
    Met dank!

  4. Dit is iets waar je niet zo gauw bij nadenkt, maar hij heeft gewoon gelijk natuurlijk.

  5. Geweldig gesproken toch ? Prachtig 🙂

  6. ha die Bea
    ik was eenmaal in Italie , ja drie weken dat wel en fietste Toscane in de rondte kwam tot op 50 km van Rome
    maar overal onderweg zag je van deze mooie bewaarde kunstige gebouwen
    ik wens je een prachtige dag

  7. whahah!! wat is dat geweldig Bea!!!! Dat is nou echt iets voor op Lerato haar site… zal eens kijken of ik zoiets voor elkaar krijg.
    En ja, ik lag blauw van het lachten, haha!! Ik hou dr van!

Geef een reactie

