Stunten met de Kerst   5 comments

Wie vliegt met de Duitse vliegtuigmaatschappij Air Berlin kan zijn kerstboom gratis meenemen op reis.

Dat reizigers hun versierde kerstboom mee mogen nemen is een stunt van de maatschappij.

Voorwaarde is dat de boom niet langer is dan twee meter. Bovendien moeten reizigers die met hun kerstboom op pad willen 48 uur van tevoren melden dat ze het gevaarte mee de kist in willen nemen.

Er zijn meer luchtvaartmaatschappijen die deze Kerst passagiers willen verleiden met ludieke acties. Zo verlootte het Belgische Brussels Airlines een aantal gratis vluchten naar Barcelona.

Ook in ons land waren gratis trips te verdienen. KLM gaf tickets naar Londen weg.

(bron)

Posted 16 december 2011 by Cybermum Netherlands in Varia

5 responses to “Stunten met de Kerst

Subscribe to comments with RSS.

  1. nu ik denk dat het behoorlijk zal tegen vallen , zoveel kunnen er toch echt niet in
    fijne dag

  2. Ik wil niet eens zo’n boom in me huissie, laat staan dat ik er eentje meeneem in het vliegtuig 🙂

  3. Ze verzinnen wat om klanten te trekken hoor, het mag geen boom met echte brandende kaarsjes zijn neem ik aan.

  4. Een vreemde actie Bea, want als je gaat vliegen neem je toch echt niet je kerstboom mee, het ding komt waarschijnlijk toch in de laadruimte en dan sta je daar op een vreemd vliegveld met een kerstboom hahahaha, wel leuk om te zien maar niet om na te doen. Ik ga niet vliegen en ik heb geen kerstboom dus ik zit prima in een kamer zonder poespas 😉

Geef een reactie

