Geen ratjetoe, maar foto’s gefröbel.   4 comments

Je leest het goed. Vandaag geen ratjetoe. Alle lessen zijn afgezegd, vanwege de deplorabele toestand van het veld na een week vrijwel onafgebroken regen. Ondanks die regen zijn mijn Diesel en ik natuurlijk de afgelopen week er wel elke dag op uit geweest.

Zelf ben ik ook nog even aan het snoeien geweest. Snoeien? Ja, ik vond het in huis voor deze tijd van het jaar toch een beetje kaal en heb wat takken geknipt om toch maar iets in elkaar te flansen. Met het snoeien van de hulst had ik trouwens expres gewacht, om er iets kerstigs mee te doen. Gelukkig zat hij dit jaar stikvol bessen, anders hadden de vogels nu alles al wel op gehad. Die hebben er nl. al een hele tijd driftig van zitten snoepen, nadat ze al heel vroeg de lijsterbes compleet kaal gevreten hadden.

het eerste werkje

Het ruikt nu heerlijk in huis.

En toen bleek ik nog wat dennetakken over te hebben en heb ik die, samen met wat hulsttakken, een paar takjes van de Cornus Alba ‘Sibirica’ en wat kleine rode kerstballetjes verwerkt in dit stukje.

dit is het geworden

Posted 17 december 2011 by Cybermum Netherlands in Diesel, mijn Drent, Feestdagen, Varia

4 responses to “Geen ratjetoe, maar foto’s gefröbel.

Subscribe to comments with RSS.

  1. ha die Bea
    leuk gedaan die stukjes , je hebt niet veel nodig voor zo iets moois
    ja ik ga een fijn rustig weekend houden
    wat kokkerellen wat slapen en eten
    en wie weet nog een wandeling als het weer het toelaat
    fijn weekend

  2. Mooie kerstversiering Bea, helemaal niets is ook kaal en je hebt er zo toch veel plezier van!

  3. Toch een beetje kerstsfeer in je huis Bea. Je bent creatief geweest

  4. Even geen “ratjetoe” is ook geen ramp Bea, nu had je mooi tijd om de boel een beetje te versieren, en dat is ook leuk om te doen toch?

Geef een reactie

